bmwm535i Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 den er så proft porta at du ikke ser det toppen er frest ut til kanten av pakningen på innsug og eksos siden. fjernet støpekanter som var i alle kanalene . var ca 2 mm høye støpekanter fra fabrikk. hvis ingen ser at den er portet betyr jo bare det at jeg har gjort en meget bra jobb.
baremats91 Skrevet Mai 20, 2010 Skrevet Mai 20, 2010 ca pris? jeg får ikke sett bildene, kunne du slengt ut et bilde av eksos siden og et bilde av innsugsiden, jeg veit åssen 2 liter toppen ser ut original så jeg kan hvertfall sammenligne i forhold til visse andre amatører
bmwm535i Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 her er bilder sitter også b25 kammer i toppen
janO Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Kan man sån uten videre bytte ut vanostopp med en nonvanos?
bmwm535i Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 er vel sikker noe du må gjøre, men vet folk har brukt nonvanos topp på¨vanos motor hør på teknisk der er det sikkert noen som kan gi deg svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå