Rønneber`n Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 4hjul er feigt?hvor mange hjul har bilen din? min har 4, så da er den vel feig? Bilen min har 4 den også Kjekt og effektivt om vinter`n.. men fyy å kjedelig i forhold til 2hjul a gitt Men.. Anng adaptere så ere best å kjøpe ja, men hvis du står der å har handla inn og driver å monterer så ere kjedelig å vente noen ekstra dager på deler! (nye pæreholdere koster deg ca 150,- per stk hos en bmw-forhandler)
BmMm3 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Jeg brukte ca 20 min med en drill, snartenkthet og sunn fornuft Jeg gjorde det samme på min forrige E46 .. Enkelt egentlig.. Har foresten sett til deg TnT dersom du ikke har handlet allerede. 598,-
tnt Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 hvorfor HASTER det? Skulle montere ett sett i går, men ble ikke noe av. Fristet ikke å betale 1990,- for ett sett h7 kitt, når jeg fant noen fine priser her enda hehe... Men nu har jeg bestilt komplette lykter fra KimJuhani her i forumet. eneste han ikke visste var hvilke kelvin va d på lyktene.
S.Arnesen Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 4hjul er feigt?hvor mange hjul har bilen din? min har 4, så da er den vel feig? Hva har 4 hjul med denne tråden å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå