E28 Power Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Utrolig pen og clean bil dette her:) har den gått i stavanger før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Ett stykke flott eksemplar av en e28... Trengs ikke å gjøre stort med det utseende der. Veldig bra slik den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 takker for alle svar:p ja er fornøyd med bilen slik som den er akurat nå egentlig., men skal senke den litt til foran, effektanlegg og ny sperre kommer etterhvert, å da blir den ganske færdig utvendig,, men mangler fortsatt skinnbakseter:p noen som vet av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 skal prøve å få ordnet flere bilder i morgen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Fin bil du har der ja.. Jeg er jo forholdsvis glad i e28, både med og uten plastikk. Har du flere bilder av bilen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2010 skal ordne med flere bilder når jeg får den ut av garasjen:p håper den blir mye finere da:p har fått tak i alpina lokk vinterfelger, muligens ei frontleppe og m-tech interiør:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 skal nå ha turbo på min m30b25, planen er å ikke gjøre noe innvendig i motor, bare kjøre på 0.5-0.6 bar trykk for å få litt mer effekt.. har lest litt rundt omkring, å ser at det skal gå bra med å kjøre på 0.5-0.6 uten å gjøre noe med bensin, tenning og komp., er det noen som har hørt/vet noe annet, mottas det me takk., her er det jeg tenkte å bruke: http://turbomotor.dk/contents/da/d23.html turbokitt nr.2 og universalt rør kitt (2 toms) grenrør blir sveiset selv:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Rå bil, e28 er utrolig pent Kunne tenkt meg å sett intriør bilder. Håper du ikke setter alpina leppe på denne. Synst faktisk det er like pent uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 det kommer interiør bilder i helga,. denstår i garasjen for å ikke ødelegge den på vintern sjø blir ikke alpina leppe, blir nok liebig leppe på den visst det tar seg fint ut med den.. vurderer bøttestoler foran også, men vet ikke enda:p skal også få sydd inn noen detaljer i nakkeputene:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Fin bil, men lite originalt brukernavn XD Hvis du skal bygge turbo bør du koste på deg en god Bredbåndslambda og lese opp masse om emnet, det kan fort koste mer enn et billig turbokit hvis du får for tynn blanding (smelta stemler, brente ventiler), orginale injektorene rekker kun til et visst punkt, deretter gir de ikke nok suppe. Men uansett, lykke til videre med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Har selv bygget turbo på M30B28 uten å gjøre noe som helst med innmaten, lader 0,65 bar og kjører på orginal 745 innsprøytning med justerbart bensintrykk (vintermotoren min). Fungerer kjempeflott, den motoren blir brukt det den er god for men ser ut til å holde fint sammen. Med litt mer kontroll på sprut/tenning tror jeg ikke det skal være noe problem å kjøre 0,8 bar uten at du skal trenge å bekymre deg. Er du så uheldig å kjøre i stykker motoren trenger det ikke å bli så dyrt heller, får lett tak i en M30B34 eller noe for noen få tusenlapper og det er jo fort gjort å bytte motor i en E28. Hadde du vært så uheldig at du kjørte i stykker motoren ville det vært god unnskyldning til å "snike" inn en M30B34 under panseret, det ville nok løftet effekten en del mer enn en M30B25 vil gjøre på samme ladetrykket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 har tenkt på bredbåndslambda, men får se.. men trenger jeg å gjøre noe med innsprut da, evnt 745i dyser elns? 745i styringsenhet? tenkte ikke noe spes effektøkning, vil bare ha den sprekere:p å går den synd så er det en fin unnskyldning for å putte nedi en 3,4 ja;p hehe., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 hvordan er det best å ha oljetrykk og oljeretur?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 26, 2010 Share Skrevet Januar 26, 2010 Oljetrykk kan du hente fra oljefilter-adapteret eller hva jeg skal kalle det, oljereturen borrer du bare hull i blokka på eksossiden til. Er en uthevet klump helt nederst ca. midt på blokka som egner seg bra til plassering av oljeretur, er slik jeg har gjort det på min ihvertfall. Tror til nød du kan klare deg med justerbart bensintrykk i kombinasjon med de orginale dysene siden du ikke har tenkt til å lade så mye. Skal ikke garantere noe siden jeg selv kjører med 745 sprut (litt større dyser og lmm på de bl.a) men tror det skal fungere. På dette bildet ser du forøvrig den "klumpen" jeg snakker om å borre hull i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2010 okok.,.,. takker for info:p er det best å sveise manifold sjøl, eller er det best å bruke 745i manifold?;p tenkte å sveise selv, men visst det er bedre med en 745i manifold så bruker æ det istedet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå