Haakjin Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Få liv i denne igjen nå Stian , for det er nå den begynner å bli strøken og fiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 ska legg ut maaaaaaaaaaaange bilder av oppussing når æ kjem hjem frå sjøen igjen sjø det e nå fremover den begynne å a form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 kan da komme med en liten oppdatering nå bilen er demontert å påbegynt oppussing.. den skal påkostes utroli mye penger... bli ordnet med prosjekttråd når jeg kommer hjem igjen.. men til da så kan jeg bare fortelle at nå skal den få seg et nytt liv... alle planer er klar, masse deler er bestillt... så prosjekt tråd kommer så fort jeg får mulighet til å få det fikset.. mvh stian .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Denne blir fin folkens, strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Ikke lenge igjen til du får begynt på bilen nå, Stian! Håper du opdaterer her mye! Gleder meg til å se! Pågangsmot har du i allefall! Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 15, 2010 Share Skrevet November 15, 2010 Enig der ja Terje, gleder oss til det blir oppdateringer ja, for her er det handlet mye stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 bli masse oppdateringa no om ei ukes tid har fullt av pakker som ligg å venta på mæ t æ kjæm hæm ska bli arti å få bynja på litt igjen, så masse bilder kjem om ikkje lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Bra Stian! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå