Prebish Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Kjøpte meg en e39 for noen uker siden. Får ikke cd/radio til å fungere. Det er lys i displayet, men det eneste som vises er klokken. Jeg får også satt inn cd og tatt den ut igjen, men den vil ikke spille dem av. Altså ikke noen liv, men den får strøm. Noen måte å fikse dette på, eller har annlegget tatt kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebish Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Ingen som har noen som helst anelse assa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Kanskje litt dumt svar men har du forsøkt å trykke volumknappen inn? Tror denne slår radio/cd av/på. Eneste tipset jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 skal også være en knapp som velger klokke eller sporvalg i displayet. volumknapp er power ja,å mode skifter du mellom radio/cd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebish Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 Prøvd begge deler, men det er ingen respons. Ikke kan jeg se at det er noen sikringer som har gått heller. Bare merkelig om både overdel og underdel skal kunne ha røket samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå