NSR Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Noen som vet hvor langt oppe fra bunn av ruta sprekken kan være for å være innenfor å gå gjennom EU kontroll? Kan sprekken være høyere opp på passasjersiden enn på førersiden? Evt. noen som vet om en plass dem er litt "snille" på EU kontroll (eller etterkontroll) ang. sprekt frontrute?
Jås Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Kan vel ikke være sprekk i den i det hele tror jeg,kan være steinsprut på den så lenge området fremfor fører er fritt for sprut....
LK Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Fikk godkjent en bil med sprekk på ca 10-12cm som gikk rett opp foran hanskerommet. Jeg spurte før kontrollen,og da sa han at så lenge det ikke var i synsfeltet til fører gikk det greit. Mulig han var litt grei da,men
Jås Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Ok,kan godt være det er foskjell fra sted til sted...
Jås Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Jås, e det bondhus lærevogna på bilde ditt ? Stemmer d...
NSR Skrevet November 5, 2009 Forfatter Skrevet November 5, 2009 Noen som vet om en plass i østfold som er litt greie på EU? Evt. ved etterkontroll med kun 2`er feil på frontrute?
-Vegard- Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 er ikke 2`r feil hvis skaden ikke er i synsfeltet til fører. Skal kunne sette opp et a4 ark fra dashbord og oppover ruta på førerside. Skadefri her så er det ikke noe problem
OLEZZ Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 kan være sprekk så lenge det ikke er i synsfeltet ja.
Bonden Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Hva hvis sprekken går ut til kant av rute ,er det ikke mangel da heller ?.
AlXz Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 Hva vil synsfeltet si da? Sprekken utvider seg fort på vintern når ruta er frossen/kald og varmeapparatet blåser varmt
Sjøbuse Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 min gammle E30 hadde sprekk fra midt på rattet til midt på hanskerommet. og hele sprekkev vat under vinduspusserne. jeg så den nesten ikke selv om jeg viste den var der. og den gikk ikke gjennom EU. og ruta var en av grunnene til det.
vegarde Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Kan være sprekk i frontrute, men ikke i synsfeltet 30 - 30cm. Det har biltilsynets kontrollører sagt.
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Kan være sprekk i frontrute, men ikke i synsfeltet 30 - 30cm. Det har biltilsynets kontrollører sagt. De sier så mye rart uansett... Det skal ikke være sprekk eller brudd i ruta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå