Dr_S Skrevet November 5, 2009 Skrevet November 5, 2009 BMWCCN Vestfold inviterer tradisjon tro til høstpuss av medlemmers biler på Kepler Bilpleie i Tønsberg. Datoen er lørdag 7. november og arrangementet starter kl 11.00. Her kan du vaske, polere og klargjøre bilen din for vinteren for en billig penge, men du må selvsagt gjøre alt selv For den symbolske sum av kr 100 kan du fritt benytte deg av produkter, vaskehall og støvsuger. (Ikke poleringsmaskin) Kepler er Autoglym forhandler. Det vil dessuten bli informert om diverse tilbud fra Kepler, som også driver med legging av solfilm, rens av klimaanlegg og nå også DiTec behandling. I tillegg til dette vil det også være utstilt nye modeller fra BMW som også vil være tilgjengelige for prøvekjøring og beskuelse. Representant fra forhandler Morris Bilia vil være tilstede denne lørdagen. Det vil være salg av diverse klubbeffekter. MØT OPP, DETTE BLIR MORO!! Adresse: Tvers over veien for E18 Motorsenter og Radio Tønsberg, kjør ned bakken så ser du oss
Steffan C Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 I tillegg til dette vil det også være utstilt nye modeller fra BMW som også vil være tilgjengelige for prøvekjøring og beskuelse.Representant fra forhandler Morris Bilia vil være tilstede denne lørdagen. MØT OPP, DETTE BLIR MORO!! Oppdatering: Fikk akkurat en tlf. fra Kepler. Pga. kort varsel, så kan Bilia kun stille med en ny BMW til dette treffet. Tror det blir en 5-serie. Så beklager for dette og sen arr. av dette pussetreffet i år. Skal komme sterkere tilbake med bedre organisert treff til våren . Velkommen til treff imorgen
Iceybear Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Aha... Høres jo bra ut men gjelder det kun medlemmer av bmwccn?
Dr_S Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Aha... Høres jo bra ut men gjelder det kun medlemmer av bmwccn? Egentlig ja, siden det er litt kø for å få vaske innendørs, men det er ikke noe problem å komme å vaske selv om man ikke er medlem Dette er i utgangspunktet et tilbud til medlemmene Vi ønsker velkommen alle nye medlemmer! Steffan, litt skuffende synes jeg at de ikke klarer å stille med mere enn EN bil. E60 har vel også forøvrig vært på markedet i noen år nå... Er gjerne med på å bidra til å kjøre bilene den kilomteren det er opp til Kepler jeg Prøveskilt har de nok av , hehe
Gunnar Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Noen som skal på pussetreffet i morgen som har Carsoft jeg kunne fått lånt i noen timer? Jeg har kabler og PC, så trenger egentlig bare interfacet (den sorte boksen). Må få lest av diagnose på 7eren som står her hjemme og ikke vil starte.
marararius Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg kommer i dag Gleder meg, bilen ser ikke ut nå, og vaskebøtta står klar! Gleder meg til å vaske i godt selskap
Dr_S Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Takk til alle som møtte opp idag, hyggelig og sosialt, ikke minst! For min egen del er nå bilen klar for vintersesongen Moro at du tok turen opp Marius! Flott den bilen din, knall farge PS: Glemte du igjen en flaske med QuikDetailer?
marararius Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hei hei Da var jeg hjemme igjen også Takk for et koselig og sosialt treff.. Hyggelig å bli kjent med dere.. Bilen ser selvfølgelig ikke ut nå, etter jeg var i Arendal, men jeg fikk nytt ratt da Takk for positive kommentarer på bilen Jeg glemte ikke noe QuickDetailer Må få lagt ut noe bilder etterhvert da
Dr_S Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Ja, jeg tok noen med mitt fantastiske Canon Ixus...men Steffan tok endel bilder også. Kan tenke meg bilen din så ut etter den ferden ja, men men. Såpe og vann har vi nok av =) Fornøyd med rattet?
marararius Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Ja får ta en runde i morgen Spylte bare fort av før jeg parkerte nå ista Deilig å se vannet preller av bare.. Klar for vintern nå! Veldig fornøyd med rattet ja, var strøkent Prøve å få montert i morgen
Kai-P. Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Takk til alle for et meget hyggelig treff, koselig å møte nye ansikter også. Flotte bilder, Steffan!
Dr_S Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Dæven, flotte bilder! Er moro å se resultatet når man har jobba noen timer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå