Hjelen Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Sorte DE-lykter: Tåkelys: M5 interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 pris på shortshift og baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Kom med bud på shortshiften... interiøret selges kun komplett i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 ok, hvor holder du til egentlig? veit ikke hva jeg skal by for shortshiften, går den på alle e34'er? eller kun 535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Sør-trøndelag. på grensa til nordmøre Så vidt jeg vet så er det ikke noe forskjell på shorshift til f.eks 520i eller 535i. Sikkert noen her inne som har mer peiling enn meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 hei. hvor mye skal du har får det M-rattet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 HEi! Henviser til annonse ang. salg av E34 deler. Har du dørlister til begge framdørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 hei. hvor mye skal du har får det M-rattet ? Det er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 HEi!Henviser til annonse ang. salg av E34 deler. Har du dørlister til begge framdørene? Det har jeg nok, men tenkte å selge dørene med lister da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Pris på sorte de lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Pris på sorte de lyktene? Har fått bud på 2500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Shortshiften passer alle e34 modeller, passer også e39, usikker på hvilke andre modeller den passer på. Har du servo pumpe til M50 maskinen? evt pris? Kan jeg få se bilde av hvordan bilen ser ut med sort taktrekk? ( kun av nyskjerighet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Er på utkikk etter de 2 listene som står nederst på dørene på høyresida, om du er interessert i å selge dem. Skulle også hatt tåkelykter og sideblinkers, men liker ikke de linselyktene, har dem på 3ern og de lyser litt dårlig syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bass-Metal Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 mye skal du ha for casterstag + alle 4 dempere/m fjærbein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå