stfoer Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Er på jakt etter et E34 518 eksosanlegg. Trenger delen etter katalysator og bakover. Om bakre potten er gåen gjør det ikke noe, da jeg ikke skal bruke den, men opphengsfestene bør være intakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omhelle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 har til en 520i e34. passer vel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 har til en 520i e34. passer vel..? Er litt usikker på opphengsfestene, hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omhelle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 i valdres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 i valdres Er litt langt unna for å se på det, kan du ende over noen bilder, spesielt av oppheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omhelle Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 kan se hva jeg får gjort i helga, men kan bli vanskelig å få gjort det til helga, siden jeg ikke får kjørt den opp noen plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 kan se hva jeg får gjort i helga, men kan bli vanskelig å få gjort det til helga, siden jeg ikke får kjørt den opp noen plass... Lag en skisse om det er lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hb_racing Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 518i-anlegget er da vel bare 2 deler ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 518i-anlegget er da vel bare 2 deler ??? Jeg er på jakt etter del no 2, altså det nederste anlegget på bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 26, 2009 Forfatter Share Skrevet November 26, 2009 Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirmeE34 Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Har eksos til 518i e34 Ikke helt sikker på hvordan stand det er i siden jeg akkurat har kjøpt delebilen " Motoren går ikke så vet ikke om det er frieksos " Men kan prøve og få det sjekket hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stfoer Skrevet November 28, 2009 Forfatter Share Skrevet November 28, 2009 Har eksos til 518i e34Ikke helt sikker på hvordan stand det er i siden jeg akkurat har kjøpt delebilen " Motoren går ikke så vet ikke om det er frieksos " Men kan prøve og få det sjekket hvis du vil Fint om du kunne sjekke det opp, og se at det er make til det som er på bilde litt lengre oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå