berntsen66 Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 da hadde jeg tenkt til å lufte interessen for bilen min litt jeg da! da med at jeg ikke er nødt til å selge gullet mitt! Pent behandlet fra dens første km. 3 bmw entusiaster som har tatt godt vare på den! Det meste av utstyr som kan nevnes: helskinn sportsseter HarmanKardon bmw proffesional Multifunk ratt cruise control bra v.s dekk! Sommer 18" Vinter orginale m3 17" Må sees! Flere bilder kommer pris ant kom med bud Eller innbytte noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Er det en grunn til at du legger ut elendige bilder som er tatt i mørket eller?? KM-stand er greit å få med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 nei ingen annen grunn en at jeg ikke har noen andre før etterpå i dag 138.000km er km stand på bilen Bare spørr vist det er noe mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Hadde vært fint med noen bedre bilder, samt av interiøret! Greit å ha en prisantydning å gå etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet November 6, 2009 Forfatter Share Skrevet November 6, 2009 alt det der kommer i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 alt det der kommer i løpet av dagen Høres bra ut Velkommen til Bimmers forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Takk for det Her kommer noen "skryte" bilder av bilen intereør kommer i kveld! hva er en vettu pris for denne synes dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Vil tippe i overkant av 200! Rundt 220 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Vil tippe i overkant av 200! Rundt 220 kanskje? Husk at det er sedan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Ja.. Rundt 200 da! Tror nok det er mer realistisk, men spørs hvordan intreøret er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Ja.. Rundt 200 da! Tror nok det er mer realistisk, men spørs hvordan intreøret er. Med tanke på at man får 328ci med ca samme km stand til 190-200 så tror jeg nok 170-180 er en god pris for selger på denne... Selger vet vel sikkert hva han vil ha selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Fant bare mange 328'er på finn som var veldig ulike.. 300 000 km o.l! Men så den ene coupeen nå til 195. Greit å sammelikne med denne, men viktig å ta i betraktning at bilen i denne tråden er sedan. Sorry, mye OT fra min side..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 takk for svar bilen er som sagt helt strøken! Ingen intereserte? vill gjerne bytte å ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Ingen intereserte? vill gjerne bytte å ! Greit å skrive hva du kunne tenkt deg å byttet i også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 ja sorry ny her Kunne tenkt meg 3-serie e46 stasjonsvogn og helst diesel! bare å komme med forslag for er egentlig åpen for det meste! men et sted går grensen å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg