JTS77 Skrevet November 6, 2009 Share Skrevet November 6, 2009 Lakkstift sett Base og klarlakk. Cosmos svart (303) helt nytt og ubrukt, selges for 170,- inkl frakt grunnet feilbestillt. Org del nr :51910302076 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Sikkert noen som har cosmos svart bil. Kan evt byttes i ett sett med schwartz II, lakksett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 jeg har cosmos svart! men lakkstift? bare sånn til å pynte med nedi steinsprut o.l.? ceikko reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 sleng ut et bilde da? bare se hvordan det du selger ser ut. regner med at jeg kjøper den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Det ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Er det solgt? hvis ikke så tar jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 fan, kødder du eller? sa jo over her at jeg tar den.. nytter ikke å være borte i fem minutter nei er vel førstemann til mølla så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå