noekult Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Hva kan en gjøre i Oslo-området med en bimmer på vinterstid? Evt. andre steder i landet. *Du har Tryvann. Var der oppe i fjor på en svææær og tom parkeringsplass og sladdet rundt med andre kjøreglade folk. Slæddet rundt MX-5en og kompis sin S3 og den kvelden glemmer jeg neppe. Hva mer? Kan man låne firehjulstrekker noen sted og ha det gøy? Mente å lese på finn.no om noen som leide ut eks-feltvogner (Mercedes Gelandewagen) men aner ikke pris, sikkert dyrt. Noen gratis aktiviteter? Glattkjøringskursbaner kanskje, om det er lov/åpent? Arrangementer? Kom med tips
gkw89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 mylla, like ved grua... time nord mot gjøvik, fra sentrum
325icab_88 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 Ta deg en tur hit
noekult Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 mylla, like ved grua... time nord mot gjøvik, fra sentrum Hva skjer der? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=134361&postdays=0&postorder=asc&start=0Ta deg en tur hit Fett Misunner Evo gutta der ja.
gkw89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 mylla, like ved grua... time nord mot gjøvik, fra sentrum Hva skjer der? ikke no annet enn masse fin vei i skogen, som er "sladdested" hele vinter'n
noekult Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Ok, får sjekke nærmere på det. Skogsveier liker man.
gkw89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 ikke bli overraska om du ikke er alene eller om noen ligger med sur sierra osv i skogen
noekult Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Hehe er det vanlig med trafikk hele tiden på det området?
gkw89 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 ikke no toyota avensis og ford mondeo og den klubben... kanskje en og annen som bor der.. men er så å si bare sladdere der... jeg er der ofte, når jeg har mulighet ihvertfall... er mørkt og fint, så man ser om det kommer bil rundt neste sving osv
noekult Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 Ja Hurdal må nesten sjekkes ut. Må nesten besøkes om sommern og
hypah Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Hurdal er bra de fleste årstider! Ikke kjempebra veier akkurat men
316 Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 Ring meg om du vil finne på noe kult da noekult! Sitter gjerne på en tur jeg ! Kjeder meg i Oslo om dagen, så...
Ellingsen B. Skrevet Februar 16, 2010 Skrevet Februar 16, 2010 er vel et hav av folk som har mistet lappen på tryvann..Men er det noe gøy å herje med rwd på vinter? Det går jo ikke fremover.. Gå for 4x4
noekult Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 er vel et hav av folk som har mistet lappen på tryvann..Men er det noe gøy å herje med rwd på vinter? Det går jo ikke fremover.. Gå for 4x4 Såpass ja... Får vel ta risikoen - I'm a bored man Hmm man setter seg ikke så fast. Har hendt at farta har blitt så lav at bilen spinner mange sekunder før den ruller fremover igjen, men får nå se. Man har alltid NAF 316: Nå har jeg glemt hvordan man kjører opp dit, men skal ta kontakt med han som var med sist, kanskje vi kan dra opp en tur i løpet av uka og leke litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå