Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan en gjøre i Oslo-området med en bimmer på vinterstid? Evt. andre steder i landet.

*Du har Tryvann. Var der oppe i fjor på en svææær og tom parkeringsplass og sladdet rundt med andre kjøreglade folk. Slæddet rundt MX-5en og kompis sin S3 og den kvelden glemmer jeg neppe.

Hva mer? Kan man låne firehjulstrekker noen sted og ha det gøy? Mente å lese på finn.no om noen som leide ut eks-feltvogner (Mercedes Gelandewagen) men aner ikke pris, sikkert dyrt.

Noen gratis aktiviteter? Glattkjøringskursbaner kanskje, om det er lov/åpent? Arrangementer?

Kom med tips :)

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
mylla, like ved grua... time nord mot gjøvik, fra sentrum

Hva skjer der?

ikke no annet enn masse fin vei i skogen, som er "sladdested" hele vinter'n

Skrevet

ikke no toyota avensis og ford mondeo og den klubben... kanskje en og annen som bor der.. men er så å si bare sladdere der... jeg er der ofte, når jeg har mulighet ihvertfall... er mørkt og fint, så man ser om det kommer bil rundt neste sving osv

• 3 months later...
Skrevet

Ring meg om du vil finne på noe kult da noekult! :lol: Sitter gjerne på en tur jeg :D! Kjeder meg i Oslo om dagen, så...

Skrevet
er vel et hav av folk som har mistet lappen på tryvann..Men er det noe gøy å herje med rwd på vinter? Det går jo ikke fremover.. :lol: Gå for 4x4 :)

Såpass ja... Får vel ta risikoen - I'm a bored man :P

Hmm man setter seg ikke så fast. Har hendt at farta har blitt så lav at bilen spinner mange sekunder før den ruller fremover igjen, men får nå se. Man har alltid NAF :P

316: Nå har jeg glemt hvordan man kjører opp dit, men skal ta kontakt med han som var med sist, kanskje vi kan dra opp en tur i løpet av uka og leke litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...