kelvin Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 hei, lurte på hvordan jeg kan få 2000 e46 318i til å vise ute temperatur? hvilken knapp trykker jeg? det viser bare klokken am/pm. eller må jeg installere temperatur sensor? er ikke det standard utstyr?
steinar84 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 BC knappen på blinklyshendelen. om det er montert bordcomputer på bilen da. tror dette er standard hvist ikke det kun er på 6syl utgaver da. var vertfall på min gamle 99 320i
kelvin Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 hei igjen, hos min er det ingen knapp på blinklyshendelen. kun valg av høyre/venstre blink, nærlys/fjernlys, ved å sette den ned/opp/fram/bak. :s ? ...
Lars89 Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Du må installere blinklyshendel med kjørecomputer-knapp, Hvis du ikke har automatisk klima må du også ha utetemp. sensor. Ettermonteringssett koster 1160 på Koed.no
kelvin Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 ok. takk for info. jeg har auto klima, men ikke kjørecomputer . er det forresten vanskelig å montere den selv?
Lars89 Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 Må av med ratt og noen deksler. Ikke noe problem. En liten gjennomgang av hvordan du gjør det her Må også programmeres av BMW eller noen med BMW sin software for at det skal funke
kelvin Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 å ja. hehe. tusen takk for svar og linken .
kelvin Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 hei igjen, jeg TROR jeg har kjørecomputer alikevel, fordi jeg kan gjøre dette (OBC test 2): http://www.youtube.com/watch?v=QsoB7hmJ ... re=related kan noen bekrefte det? spørsmålet ovenfor. hehe. jeg har lite peiling på biler. som sagt, har jeg også automatisk klima. da mangler vel bare en BC-knapp @ blinklyshendelen? mvh k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå