AlXz Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Trenger noen nye o-ringer, helst imorgen. Har bestilt fra bmw og fått i dag, men den ene er i feil størrlse. Trenger denne: 64118377824 O-ring (Org) (D=17.12MM) Noen som vet om butikker som selger dette? BilXtra? Delta jernvare/tools? 17,12mm virket som en litt uvanlig størrlse? (skal sitte mellom torpedovegg og varmeapp-rør)
nimitz Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Da er det vel ikke en o-ring hvist den skal sitte i torpedovegg. Vil tro det er en gummiring med et spor på ytterkanten? Kan jo prøve på en bilvare butikk. Biltema,Torshov,Mekonomen mm.
Hoem Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Vet ikke om du bor i nærheten da, men hva med Norwegian seals?
bmwm535i Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 alex denne pakningen lønner det seg å bestille fra bmw da det ikke er noen standar mål på den. fikk feil jeg og når jeg byttet på min fikk 2 små og en stor og skulle hatt to srore. men jeg brukte den gamle omigjen jeg da . smør den inn med pakkningssement eller silicone da blir det tett igjen.
AlXz Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 OK.., har den gamle, så får vel gå for den Fikk 3 små istede for 2små og 1stor.. Thx folk
AlXz Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Da var den nye kommet Bør jeg ha på noe pakningssement eller locktite el noe på dem? Eller trengs det ikke?
AlXz Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Molykote 111 er fine greier. Og det er? Har pakningssement greie fra bilextra (tåler høy temp) Og locktite.. Skal jeg ha på noe? Eller trengs det ikke? Hadde ikke tenkt meg flere steder før varmeapp skal inn igjen, så får vel bruke noe jeg har evt?
DannyRS Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Molykote 111 er en type silikonfett som er spesielt egnet til smøring/tetting av bl.a. o-ringer Locktite kan være så mangt, hvilket nummer er det på den?
Dr.NoGood Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Til orientering har Otto Olsen AS på Lillestrøm godt utvalg av pakninger inklusiv o-ringer (NBR og Viton bl.a.). Sære mål skal ikke være noe problem da de har egen produksjon. Jeg har brukt o-ringer derfra på jobb og er så langt fornøyd med levering og kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå