mrrogne Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 selger nokke E39 deler, har orginal front fanger og bakfanger, oginal baklykter og frontlykter, og litt anna div, ska finne ut ka de er de har stått på en 530 diesel 1999 mod. trur farger en svart men ska finne de ut i morga og ska ta nokken bilde i morga kom med bud ! har desverre berre bilde av fronten atm, men front lysa er exnenon, tendera følge ikkje med berre pærene fargen er diamantsvart
mrrogne Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 de har et men vill helst selge fangeren md heil med tåkelys og allt
PIIIPower Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 hmm.. synd fargen ikke var i min sære.. men men.. hvor i verden er Svelgen?
tigern1984 Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Hva heter fargen? er det facelift fanger på den? Baklykter med hvit blink? sned pm!
mrrogne Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 einaste eg veit e at de e orinalt ekkje min bil de har stått på men ska ta bilde i morga svelgen e en liten plass en time fra førde, i sogn og fjordane
Flua Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Er det orginale (hella) angel eyes frontlykter? Og er det hvite eller gule blinklys?
mrrogne Skrevet November 7, 2009 Forfatter Skrevet November 7, 2009 er usikker på om de er angel eyes men ska finne de meir ut av ting i dag ekkje mine dela så må berre få litt meir info
mrrogne Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 får ikkje lasta opp bilde atm, må laste ned itunes og litt sann før eg får lakt de inn på pcen, ska gjere de i morga
Hankook Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Begynner med bud på 700 for komplett fanger med lys/lister etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå