Eivind_MH Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hær er min 325ix, -86mod å akkurt rundet 200000 på telleren.. Tengte på å selge den, så lurte på hvor mye der tror jeg kunne fått for den..? Sebring effektanlegg hele veien (grenrør osv..) og er kostet mye på og ikke vinterkjørt de siste åra.. Har skilter på den nå da.. med øyelokk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 For det første, nydelig bil! For det andre, har du opplevd noen problemer med slitasje på drivakslingene fremme som følge av senkingen? Når det gjelder pris, så tror jeg ikke du finner noen fasit her. Det stod en strøken todørs ix til salgs her i Trondheim i sommer som hadde en prisantydning 79000,-. Den var vekk fra Finn etter noen få dager, så eieren fikk tydeligvis en pris han kunne leve med. Denne bilen hadde akkurat rundet 100000km og var 99 % rustfri og hadde en grei utstyrsliste med aircondition, el.vinduer, stor kjørecomputer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_MH Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Takk for det, er veldig fornøyd me den! men vil ha noe jeg ikke trenger å være så redd for i vinter. Nei, har ikke merket no når jeg kjører, og har vært senket i noen år nå... Noen flere som kan hjelpe meg med en ca. pris..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_MH Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Noen som vil hjelpe med ca. pris på denne bilen.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Har denne gått i Hamar før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 bør vel få 50 for den hvertfall.. er ikke så mange fine ix'er igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 veldig flott bil! første ix jeg ser som er senka, det er kjempebra! har høydeskrekk så..hehe, denne så ganske bra ut denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Veldig pen bil med bra stuk Burde ikke være noe problem å få 50K for den. Er jo en 2-dørs E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Jeg ville startet på 69.000kr. Så heller gått ned i pris om du ikke får noen tilbud. Jeg gjorde tabben med og legge ut E30`n min for 50.000kr, den røyk med en eneste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_MH Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Har denne gått i Hamar før? Ikke som jeg vet, Må ha vært for en del år siden iallefall (5-6 år), den er JC registrert, vet ikke hvor det er fra..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_MH Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 bør vel få 50 for den hvertfall.. er ikke så mange fine ix'er igjen.. jaok.. Takker for svar... veldig flott bil! første ix jeg ser som er senka, det er kjempebra! har høydeskrekk så..hehe, denne så ganske bra ut denne:) Takk for det..! Er veldig fornøyd me den.. Veldig pen bil med bra stuk WinkBurde ikke være noe problem å få 50K for den. Er jo en 2-dørs E30 Wink Ja, liker utseede veldig godt, synes det passer veldig med alpina-leppa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_MH Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Jeg ville startet på 69.000kr. Så heller gått ned i pris om du ikke får noen tilbud.Jeg gjorde tabben med og legge ut E30`n min for 50.000kr, den røyk med en eneste gang. Ja, tenkte også å legge den på noe sånt i starten av... (så har folk litt å prutte på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Har denne gått i Hamar før? Jo denne har gått på hamar før. Jeg og en kompis prøvde den for noen år siden da den var til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Syns det var noe kjent med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Januar 5, 2010 Share Skrevet Januar 5, 2010 det er go bilen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå