bmwhans Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Vurderer å selge drifter'n min da den blir lite brukt. Nå kommer vintern og det blir ikke lettere å bruke den da. Bilen er oppgradert med en del alu-deler som dere ser. (de blå delene ) Blant annet kraftigere mellomaksel, bærearmer osv. Nye "racing" dempere som gjør den stivere. Litt kraftigere motor enn originalt. Specsa på motoren vet jeg ikke men har hatt en original også og denne går en del bedre. Selges klar med batteri og kontroll. "Ready to run" Har masse dekk som selges for 50 kr settet ekstra. Aldri hatt noe problemer med bilen. Selges til førstemann med 1700! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hvilken karroseri er det på denne?Er det ford av noe slag? å er det kulelagre i bilen?(ikke de som følger med av plast) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Det er en Chevy Camaro vel! Ang kulelagre så aner jeg ikke! Har aldri hatt behov for å ha opp der. Koster vel uansett ikke mye for det hvis man vil bytte! Har fungert knall for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Det er en Chevy Camaro vel! Ang kulelagre så aner jeg ikke! Har aldri hatt behov for å ha opp der. Koster vel uansett ikke mye for det hvis man vil bytte! Har fungert knall for meg! ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 ere kun itresangt med koroner eller ere intresangt med noe bytte greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 spørs veldig på hva du skal bytte i da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 trenger du noen 17" felger 3 serie bmw er det av interesse da? eller ere noe annet som du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 tja har du et par hundre tusen da? Det trenger jeg jo alltids! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 det trenger jeg oxo men ere no annet en trenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Det blir jo et altfor vidt spørsmål da! Aner jo ikke hva du har! Mener du innenfor rc? Hva vil du bytte i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Noen som er intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Fått noen bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 ja fått 3 bud på 1500 men det blir for lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Kan by litt mer ink frakt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 hva byr du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå