JarleGa Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Kom og hent! Står bare å tar plass. Noe lite lakkrust i kantene. Ene med trekk og rute, andre er tom...
Lokketor Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 skulle hatt dørene eg er de helt 100% rustfrie?
JarleGa Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 kan ta en dobbelt sjekk etter arbeid i dag. vaske av å slik så skal vi få det bekreftet
JarleGa Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Dørene er 99% rustfri, noe lite lakkrust nederst da lakken er litt slitt etter å ha blitt lagret på betong gulv i noen år. Den ene har en liten bulk/stripe nede på midten under der lista skulle sittet. Viser på bilde nr.3 fra toppen. (dette er ikkje rustet)
Lokketor Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 høres bra ut ska du nedover til bergen i nermeste framtid? så kan du ta de med deg
JarleGa Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 har ingen planer nett nå, men det er jo ikke lange turen for deg heller da
Lokketor Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 hehe det er sant du vet ikke om noen som har m-tech kit eller noe? så kan eg kjøpe det i samma slengen
JarleGa Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 ikkje alverden med E30 her gitt. kunne tenkt meg et på touringen eg og.
Lokketor Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 kunne du tatt noen bilder av rusten helt nederst på dørene? muligens eg kjører til voss i uken vis de er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå