AlXz Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Kan klippe av biter om noen trenger noe. Moduler, sikringsboks, +++ Dette kommer fra en 05/1992 mod e34 520i Touring. Dette er bil ledningsnettet. Denne hadde el-vinduer fremme (har bryterne også en plass) Var elektrisk knapp til åpning av bakluke. Det samme på vinduet bak, egen knapp til åpning av denne. Alle ledninger som gikk inn i bakluka er her. Ikke klippet noe fra dette nettet. Men da responsen er så dårlig som den er, så kan jeg klippe som f Var også grøftelys/tåkelys på denne. (rele-et er mulig borte). Men ledninger/kontakter er da her ihvertfall. Har også hele strømkabelen fra denne bilen. SKAL VEKK. TRENGR DU NOE, GI BESKJED.
Fixfax Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 er ikke det jævlig jobb og få ut et helt elnett uten avbiter?
AlXz Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Jo.., men skjønner ikke hvorfor jeg gadd det, når ingen vil ha det hehe. Alt av bud godtas. Kan klippe om noen ønsker noe løst.., el ta hele dritten. Skal vekk
dr.felix Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 har du visker hendel med intensiv og autovask av rute og lyktespylere? det må ha vært airbag på bilen da.... har du forresten sentral til airbag og puten på rattet? da det kan hende jeg trenger noe av det når jeg får tatt diagnose (hvis jeg en dag får kontakt med den...) på airbagen
The_transporter Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Jeg trenger kontaktene til instrumentpanelet jeg gjerne med en 30cm lending så jeg har litt lengde så jeg slipper å ta ut hele dashen for å lodde over altså gul og blå kontakt bak instrumentpanelet hvor mye skal du ha for hele egentlig?? send meg GJERNE en mail på znippo@hotmail.com eller msn haster
dr.felix Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 har du relemodul for henger? delenr: 61351390351 har stått i bagasjerommet på venstre side i så fall
AlXz Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Var ikke hengerfeste på denne bilen.. Har kun de relemodul'ene på bildene..
dr.felix Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 du har vel ikke tilfeldigvis noe igjen av lyktesylersystemet på denne bilen??? skulle hatt komplett sett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå