Gå til innhold

Solgt kan slettes

LarsH
 Share

Anbefalte innlegg

Hei vurdere å selge mine 1 år gammle Brock B1 felger med polert kant, å helt nye dekk, 225 40 dekk fremme og 245 35 dekk bak, Felgene er vell så si strøkene, en ripe på ene bakfelgen, regner med at du greier å kanskje polere den bort, ingen veldig synlig ripe eller. + litt kast i en av bak felgene, men mener å huska at dem fikk balansert den til nesten 0, merker ihvertfall ingen ting da du kjører. kan være behjelpelig med frakt til oslo området Selges pga nye felger. Med Tuv papirer.

pm meg.. eller på 91521882

Sør-Odal i hedmark.

Billigste stedet jeg har sett dem bli solgt pr dags dato er 11000kr bare for felgene. Husker ikke merke på dekkene men sitter dekk fremme uten kjøre retning, kan sette dem på begge veier, fint hvis bilen sliter litt dekk, bare bytte side av og til, så har du dekk mye lenger, :) ga 4000kr for de, og 3000kr for dekkene bak, et annet merke men husker ikke det eller :), kan sikkert finne det ut hvis dette er viktig.

eozq2xhz0fqzzpz9vai9.jpg

gxlw3l5bwyda8hv3s5v7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. passer de med orginale hjulbuer bak? så ut som du hadde valsa noe der :P

Ja dem skal passe dem, men min er kun slik pga at den er så lav bak, ellers hadde den ikke kunne blitt så lav. er jo mange andre som har 10" bak uten problemer. Så det skal gå bra ja

Beklager OT, men føler du kommer med litt "uriktig" info her overfor potensielle kjøpere.!

De felgene som er 10" breie passer nok ikke bak med mindre du har org høyde på bil, kanskje, eller har valset hjulbuene. Tror ikke det er mange som kjører med 10" breie felger bak på E30 uten å valse. Jeg kjørte med 8.5" bak i 17", og da la jeg inn den indre knekke på buene bak for at d ikke skulle subbe med folk i bilen.. Det kan selvfølgelig variere med tanke på innpress, men på en E30 er det innenfor visse ET at felger går på uten å ta borti andre deler på bilen. ( Tenker på bærebro f.eks )

Ikke meningen å ødelegge noen salgstråd, bare så det er sagt!

Lykke til videre.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...