håk Skrevet November 28, 2009 Share Skrevet November 28, 2009 6000 for disse fra GS? er det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyingsolo Skrevet Januar 13, 2010 Share Skrevet Januar 13, 2010 Hvilke dekk skal på disse felgene? Må Sjekke litt med pris... Sender du til Nordland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 det blir nok alt for dyrt å sende de helt til nordland dessverre, da lønner det seg nå å kjøpe seg nye felger der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hva med å sende de til Oslo, hva tror du det vil koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2010 Det skal jeg sjekke ut, for det går hvertfall godsbil til oslo en gang i uka fra smøla, så det har vært lettvint hvis de er av intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2010 fortsatt til salgs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Har du noen flere bilder? Fra siden osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Har ikke noen bilder fra siden dessverre. Kan nå selges med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 pris med dekk ? har klis nye GS felger jeg å,de sorte med rød stripe 19" til min e39. ser at du ikke ønsker å bytte, så de er ikke aktuelle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg