bmw-mads Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 BMW Carsoft 6.5 Interface + kabelsett Får du slettet feilkoder osv på bmw e36 m43b18? Takker for svar : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-mads Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 ingen? :S jeg vurderer og kjøpe meg ett sånn sett.. men vis ingen kan svare meg på det :S så gir jeg F! : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 det går ja... Du har en sånn 20 pins kontakt i motorrommet ditt der det skal kobles til... Regner med at firerene har det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-mads Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 jess : ) takkker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 om du er litt tålmodig, se www.dealextreme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 http://www.finnfeil.no/index.php?main_p ... ucts_id=22 Hvis du ikke er så tålmodig Kom etter 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-mads Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 har allerede bestilt rengner med at jeg har det på torsdag : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå