Gå til innhold

Mer bass fremover i bilen


Anbefalte innlegg

Fant ikkje noe diskusjon om dette fra før av og er helt ny her..

Har en E38 728ia og ska prøve å holde den mest mulig orginal i utseende. så lage hull i dører og sånt for å få plass til nye høytalere utgår og sånne ting.. Har montert to dynalbel'er 12" på 800W RMS baki og en dynabel forsterker på 2400W RMS.. stillte inn forsterkeren og det dunder og går så det jubler etter når bagasje-lokket e åpent så naboer og alt annet blir skremt.. men inni høres det ut som om det bare e noen bedre 6*9'ere som e montert i hattehyllen.. noen som kan hjelpe meg med å få "dunkingen" inn i bilen og ikkje bare "dunking" på utsiden? vet bilen er ganske lydtett i forhold til gamlebilen som var en 88 mod caravelle :P

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har det noe for seg å snu subbkassen? så subbene peker mot setet? har en tett kasse med null hull :P ikkje portet med andre ord.. og har tenkt litt på om eg ska snu subbene i kassen så du bare ser baksiden av elementene.. kan det bli bedre lyd av? har ikkje testet så mye med subber før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt at det e noen med bra peiling då :D Trenger hjelp i denne bilen.. hvertfall siden eg e grønn på bmw... og de to andre bilene eg har hatt har eg ikkje hvert så nøye med. men denne ska vere nøye.. har ikkje tenkt å bygge hele bagasjerommet fullt ska forsatt kunne ha ting der utenom anlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...