Gå til innhold

Mer bass fremover i bilen


Anbefalte innlegg

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prøvde å åpne skipose-lukem idag og det virket ikkje så godt til å begynne med men så snudde eg subbene så de va vendt mot seteryggen og då va det mer enn nok bass :D Takk te den som kom med det tipset :D

Men no har eg ett annet problem.. eg står ikkje på ski og eg hater kulde så eg trenger ikkje noe skipose.. men har heller ikkje lyst å ødelegge den.. e det enkelt å demontere den? går det an å bare ta den vekk? anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ingen lys som blinker? eller spiller du ikkje så høyt?

Har bare en forsterker eg og... en BF 7501 fra dynabel. og har for øyeblikket bare ett vanlig batteri på 88Ah tror eg det va.. men blinker som bare faen i alle lys.. Har ett lite kinetik batteri eg lurer på om eg ska koble til og.. men har lyst på ett større og bedre :D

tror det ene eg fant kostet rundt 230 dollar e det noen som vet om det e grei pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men no har eg ett annet problem.. eg står ikkje på ski og eg hater kulde så eg trenger ikkje noe skipose.. men har heller ikkje lyst å ødelegge den.. e det enkelt å demontere den? går det an å bare ta den vekk? anyone?

I min E39 går det fint å demontere skiposen. Fire skruer, en i hvert hjørne. Tatt den pent og pyntelig av, så den kan moteres senere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanL:

Jeg hadde akkurat samme problem som deg og fant løsningen ved hjelp av Nautiluz. Greit nok at basselementet må peke frem mot seteryggen, men det blir MYE bedre hvis du lager en tilpasset kasse som er helt tett inntil bakseteryggen. Dvs at all lyd går rett inn i bilen og ingenting i bagasjerommet. Hvis du går bak og åpner bagasjelokket skal du nesten ikke høre noe musikk utenifra selv om du spiller høyt.

Jeg er i Bergen og kan vise deg hvis du vil.

Har også fjernet skiposen, det var lett. Er også helt grønn på bmw og kunne ingenting fra før av. Ikke noe om anlegg eller noe en gang.

Nautiluz har hjulpet meg med svært mye, blank annet laget kasse som passer i bagasjerommet slik at alt lyd går fremover. All lyd....

Hvis du skal til Jæger i dag kan vi snakkes der, jeg er der sikkert ikke før nærmere 14:30 da, når alle pakker sammen. Men kommer innom.

Ellers så kan vi bare møtes en dag, send meg en PM for å avtale da.

GHFG005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk hjelp av E38dreamin idag.. så skiposen e no ute av verden :D no trenger eg egentlig bare hjelp av en som kan bygge kasse :P for eg har funnet ut kossen eg vil ha den. men kan bare ikkje lage den sjøl siden eg ikkje egner meg sammen med hammer og sag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...