ØrjanL Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 så bra ut det anlegget der då.. 3* 12"?
ØrjanL Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Prøvde å åpne skipose-lukem idag og det virket ikkje så godt til å begynne med men så snudde eg subbene så de va vendt mot seteryggen og då va det mer enn nok bass Takk te den som kom med det tipset Men no har eg ett annet problem.. eg står ikkje på ski og eg hater kulde så eg trenger ikkje noe skipose.. men har heller ikkje lyst å ødelegge den.. e det enkelt å demontere den? går det an å bare ta den vekk? anyone?
Sjøbuse Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 så bra ut det anlegget der då.. 3* 12"? er 3x12" ja.
ØrjanL Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 kult.. du har vel ikkje noe erfaring med kinetic batterier har du?
Sjøbuse Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 nope. har ikke peiling på noe som har med strøm og gjøre hehe
ØrjanL Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 lurer på ka som driver forsterkerene dine då.. luft og kjærlighet?
Sjøbuse Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 har bare en forsterker jeg den er koblet på vanlig batteriet som sto i bilen da jeg kjøpte den.
ØrjanL Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 og ingen lys som blinker? eller spiller du ikkje så høyt? Har bare en forsterker eg og... en BF 7501 fra dynabel. og har for øyeblikket bare ett vanlig batteri på 88Ah tror eg det va.. men blinker som bare faen i alle lys.. Har ett lite kinetik batteri eg lurer på om eg ska koble til og.. men har lyst på ett større og bedre tror det ene eg fant kostet rundt 230 dollar e det noen som vet om det e grei pris?
Sjøbuse Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 om jeg spiller høyt så er det anntydning til blink i lys inne i bilen. men ser det nesten ikke. forrab har jeg ikke sett noe blinking. bak blinker det litt slik som inne i bilen. jeg har en cadence ZRS 8000D
TJ Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Men no har eg ett annet problem.. eg står ikkje på ski og eg hater kulde så eg trenger ikkje noe skipose.. men har heller ikkje lyst å ødelegge den.. e det enkelt å demontere den? går det an å bare ta den vekk? anyone? I min E39 går det fint å demontere skiposen. Fire skruer, en i hvert hjørne. Tatt den pent og pyntelig av, så den kan moteres senere igjen.
E38dreamin Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 ØrjanL: Jeg hadde akkurat samme problem som deg og fant løsningen ved hjelp av Nautiluz. Greit nok at basselementet må peke frem mot seteryggen, men det blir MYE bedre hvis du lager en tilpasset kasse som er helt tett inntil bakseteryggen. Dvs at all lyd går rett inn i bilen og ingenting i bagasjerommet. Hvis du går bak og åpner bagasjelokket skal du nesten ikke høre noe musikk utenifra selv om du spiller høyt. Jeg er i Bergen og kan vise deg hvis du vil. Har også fjernet skiposen, det var lett. Er også helt grønn på bmw og kunne ingenting fra før av. Ikke noe om anlegg eller noe en gang. Nautiluz har hjulpet meg med svært mye, blank annet laget kasse som passer i bagasjerommet slik at alt lyd går fremover. All lyd.... Hvis du skal til Jæger i dag kan vi snakkes der, jeg er der sikkert ikke før nærmere 14:30 da, når alle pakker sammen. Men kommer innom. Ellers så kan vi bare møtes en dag, send meg en PM for å avtale da.
ØrjanL Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Dr. Cool: Så litt etter de skruene.. men fant de ikkje.. så ikkje så velli godt etter då men sitter de bak i bagasjerommet eller foran?
Sjøbuse Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 tror skruene sitter i midterste del av seteryggen. så du må kanskje ta ut den. du kan se på www.E38.org der finner du det meste om E38. er mulig du finner noe brukende der.
ØrjanL Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 fikk hjelp av E38dreamin idag.. så skiposen e no ute av verden no trenger eg egentlig bare hjelp av en som kan bygge kasse for eg har funnet ut kossen eg vil ha den. men kan bare ikkje lage den sjøl siden eg ikkje egner meg sammen med hammer og sag
E38dreamin Skrevet November 17, 2009 Skrevet November 17, 2009 Ble d noe bedre lyd, egentlig? D var vel ikke store forandring fra før eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå