Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tipset, hadde vært gøy å fått mest mulig lyd inn i bilen istedenfor at den forplanter seg i bagasjeromslokket.

@Trådstarter:Håper på og regner med at du blir fornøyd når alt er klart! :wink:

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sjøbuse:

vet du om det går an å lage til noe rundt rammen der skiposen va.. så det ser litt finere ut enn det gjør no? noen som har gjort det?

Skrevet
wazu:

Du kan jo lage høl i hattehyllen då.. og bygge kasse som e tett helt opp til hattehyllen.. vil nok sikkert få noe lunde det samme som meg? stemmer ikkje det noen? :P

hatthyllen i E38 er j full av høll. er isolasjon under hatthyllen og under der er metall taket i bagasjerommet. jeg har byttet hatthylle i min bil. men la ikke tilbake isolasjonen for å få mer lyd inn i bilen.

skal se om jeg finner bilde

Skrevet

joda.. men det ser så sløkket ut og driver å beveger seg så mye pga luft trykket.. og no har eg bare en tett kasse med elementene vent mot sete.. har jo ikkje fått kassen fra nautiluz enda men vil tro det blir enda mer lufttrykk då.. vil egentli bare lage en ramme rundt eg..

Skrevet

tenkte på om han hadde laget en kasse der bassrefleksen og bare den gikk ut og opp i hattehyllen... kunne laget det sånn at en ikkje så bassrefleksen.. vet det e masse hull i den fra før av..

Skrevet

aah.. stemmer det... då skjønner eg koffor du har gjort det på den måten.. men eg tenkte om han hadde laget lik kasse som eg har.. bare bassporten ut oppover..

Skrevet

den der va heller ikkje dum.. men e sikkert ikkje alle som vil ha subbene sine så synlig heller og det e sikkert litt vanskeligere å få det til å bl iså bra og

Skrevet

da var bassen kommet til meg :)

da er det egentlig bare til å begynne å kappe plata etter mål jeg funnet ut, trekke om i grått stoff og sette i komponentene :)

blir litt arbeid men verdt det til slutt håper jeg :P

Skrevet

det skal jeg :D

blir litt arbeid i morgen med å kappe platen og helga på å gjøre en del klart :)

legge pluss og minus kabel ordentlig og legge opp fono og remote kabel :)

Skrevet

jey... endelig fått kassen no.. posten e treige greier :P ska ut å ta bilder no om ikje så lenge :D det ser litt rotete ut enda... men e fordi eg ikkje har funnet helt ut kor eg vil ha forsterkeren(e) og sånt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...