Keylay Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Har en 318i e36 91mod... tenkt på å kjøpe brukt Orginal bmw Felger med dekk som har stått på en bmw 518 1991mod dekkene som står på min bil har betegnelse 195 /65 / R15, samme har de jeg tenkte å kjøpe. Så spørsmålet er om de vil passe ?
Lars89 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Felgene vil stikke ca 2cm lenger ut pga mindre innpress på 5er felgene. Ser ikke noe problem med å kjøre med det med mindre bilen er veldig senka..
Keylay Skrevet November 9, 2009 Forfatter Skrevet November 9, 2009 Ok, takk for raskt svar.Vil jeg merke det på kjøre egenskapene, og vil de legge seg borti det på en eu kontroll?
Lars89 Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Kan maks være 7,5mm forskjell på innpress i forhold til originalt hvis det skal være lovlig, så ja dette er noe de kan henge seg opp i, men lite trolig med den dekkdimensjonen. Vil nok merke det på kjøreegenskapene, men hvor mye og hvordan tør jeg ikke si da det ikke er selvprøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå