matsn Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 18" 8" med 235 40 18 pirelli sommerdekker om jeg ikke husker feil. dekk holder ca en sesong til. lakk har flasset ett par steder. ellers er de helt bein og grei. passer e39. jeg har de på min e46 og det subber ikke om jeg kjører rolig over humper. passer sikkert e 46 uten senk. selges til førstemann med 3000eller høyeste bud over. må vekk fort mvh matsn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jolle Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 En ca pris? hva er innpresett på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 bud. men ingen skam bud. gir de ikke vekk da de er ganske fine felger egentlig. et15 stod på e 39 men har de på e46 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Begynner på 3000,- jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 motatt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 var lite interesse må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 det var dårlig. da blir de beholdt inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Du må nok la de ligge litt lenger enn 2,5 dag før de er solgt... Fine felger. Mulig du får mer respons til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Jævlig pene felger!Er på jakt etter sånne!Men dog ingen penger til slikt for tiden med julestria og nyfødte nevøer.Faen de er fine ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 ja er flotte felger:) en grei julegave til seg selv da vettu;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Tror jaggu jeg må gå igjennom budsjettet ja... Vet du hva det evt vil koste å frakte disse felgene til Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 om jeg ikke husker feil betalte jeg 224kr pr felg med dekk til tromsø med posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Faen...Da steg jo prisen brått med 900 kr da...Nei får nok tenke en stund ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsn Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 ja sending av felger med posten er ikke det billigste nei. Førstemann til mølla:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå