arnet Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Hadde bilen på 4hjulskontroll pga jeg kjøpte nye dekk. Rattet var ikke helt i lodd heller.fikk bekjed om at det ville rette seg etter en kontroll. Fikk et skjema med tall og grader over caster og camber. Men ratter er fortsatt ikke i lodd, og det er en uling i dekkene foran.Kan det være at de ikke fikk justert hjulene skikkelig..? hjulenetrengte en justering. det var noen grader de måtte være innenfor på min og max men det ssiste resultatet er ikke i mellom min og maks har det noe å si? Er dette normale tall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Da har han som tok kontrollen mest sannsynelig ikke fåt låst rattet rår det var 100% rett før han justerte spissinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Ved senking får man gjerne ikke Camber foran innenfor måla. Må kjøpe topplager m/camberjustering og justerbart camberstag bak for å få alle måka innenfor. Ulinga i dekka kan ha med merke og/eller dimensjon å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Sannsynligvis skjevt ratt når det ble justert. Tallene ser bra ut. Kunne jo hatt mer camber bak, men ville vel roe dekkslitasjen fremfor performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Eller så har de ikke startet bilen når de skulle låse rattet i midtposisjon, blir som regel ikke bra hvis du ikke starter bilen, pga servoen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå