Gå til innhold

E-39 528IL hugges


caprisport
 Share

Anbefalte innlegg

Nei det skal ikke være telefon.

Kan du legge ut bilde av den balja som er til oppbevaring under midtarmlenet? Det skal sitte en magnet i forkan av den som holder lokket på midtarmlenet igjen og det er den jeg trenger! Kan evt. ta hele trauet.

Er det ikke koppholder bak?

Er listen høyre bak hel og pen og inkludert klips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått kikket på midtkonsollen? Hadde vært fint med et bilde av det oppbevaringsrommet :)

Et tips: For å demontere det trauet vipper du det opp i bakkant ved hengslene til armlenet på midtkonsollen. Kløna litt med å finne ut fremgangsmåte på min egen og det var da jeg klarte å ødelegge den magneten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instrument med km viser osv solgt? Åssen type er det? Mye pixelfeil? Pris ev. ?

Har ikke solgt instrument. såg ingen pixel da eg testa de

pris 1000.

Har du bildet av det med lys på? Tenker litt på i forhold til kjørecomp. Er det med tekst for kjørecomp. hele linje nederst og 3 delt på øverste linje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instrument med km viser osv solgt? Åssen type er det? Mye pixelfeil? Pris ev. ?

Har ikke solgt instrument. såg ingen pixel da eg testa de

pris 1000.

Har du bildet av det med lys på? Tenker litt på i forhold til kjørecomp. Er det med tekst for kjørecomp. hele linje nederst og 3 delt på øverste linje?

Har ikke bilde av de med lys på desverre. har tatt de ut av bilen.

Kann ta bilde uten lys viss de hjelper :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått kikket på midtkonsollen? Hadde vært fint med et bilde av det oppbevaringsrommet :)

Et tips: For å demontere det trauet vipper du det opp i bakkant ved hengslene til armlenet på midtkonsollen. Kløna litt med å finne ut fremgangsmåte på min egen og det var da jeg klarte å ødelegge den magneten :P

Her er boxen. gummien på listen er løs.

bvhbdnzxknsdvk6wc4tl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøk å ta et bilde du så får jeg sammenligne om det er samme type kjørekomp.display som den jeg har ;-) Tror jeg skal klare å se forskjell. På den lille komputer'n så er det bare et lite display midt på tror jeg..

Håper dette hjelper.

ovgfeu7pj9eeklj3xqiw.jpg

Ok, da tror jeg ikke det er kompatibelt med den jeg har. Har større display nederst og service indikator på andre siden.. Ellers takk for hjelpen ;-) Hadde det vært den jeg trenger så hadde du fått solgt den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...