Lillen Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 har hivd ut gamle stoffinteriøret i bilen og baksetene står igjen her, så da legger jeg de ut for salg her Skambud er lov! Veldig greier å se til, ingen store skader. Dørsidene trenger nye festeklips. alt av bud er lov som sagt, så bare å kjøre på Her er bilder: Jeg kan kontaktes på mail: i.espen@gmail.com eller tlf: 93 666 800 Ser helst at disse hentes. de står i Sandefjord =) Lillen
Lillen Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Bump. dette er dårlige mobil-kamerabilder btw, kan godt skaffe bedre og mer detaljerte bilder om ønskelig =)
Lillen Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Iiiiiingen som er interessert å ha noe til en vinterbil eller noe?
Lillen Skrevet November 15, 2009 Forfatter Skrevet November 15, 2009 imorra går de i søpla hvis ikke noen vil ha de =)
nightmare Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 har likt selv. men er litt slitt. så kan ta baksetene med midtarmlenet om det er greit. kan hente det i mårra.. så kan jeg ta med resten også, så du slipper stresset med å kaste det.. ? send melding el lignende. 97596645
StrexX Skrevet November 15, 2009 Skrevet November 15, 2009 synd det er så langt unna ellers skulle jeg henta dørtrekka til bakdørene!
opeth84 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 har hivd ut gamle stoffinteriøret i bilen og baksetene står igjen her, så da legger jeg de ut for salg her Skambud er lov! Veldig greier å se til, ingen store skader. Dørsidene trenger nye festeklips. alt av bud er lov som sagt, så bare å kjøre på Her er bilder: Jeg kan kontaktes på mail: i.espen@gmail.com eller tlf: 93 666 800 Ser helst at disse hentes. de står i Sandefjord =) Lillen ..Er det trommestativ jeg ser på ene bildet med midtarmlen,bak? Artig detalj! Lykke til med salget Jeg satt i mitt originale stoffinteriør bak, men nå vil ikke setebeltene passe/går ikke an å bruke. Beltene blir ikke lange nok for at en person kan bruke de. Vet du hva som er gjort feil under monteringen,kanskje?
Lillen Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Hehe, er nok et trommestativ ja hvilke belter mener du? de som er i midten?
Lillen Skrevet November 19, 2009 Forfatter Skrevet November 19, 2009 Strexx, du får sende en pm om du er i nærheten en gang da, så kan du ta de med om de er her fortsatt =)
opeth84 Skrevet November 20, 2009 Skrevet November 20, 2009 Hehe, er nok et trommestativ ja hvilke belter mener du? de som er i midten? kjekt å se flere som spiller på slagverk her setebeltet i midten er ok,men ikke de to andre. får ikke de rundt en person. Tror jeg bare får demontere setet på nytt og prøve igjen. Har ikke vært problemer tidligere, så rart det har blitt det nå. Må være noe jeg tydeligvis har gjort feil. Beltelåsen kan være vanskelig når jeg bruker skinninteriøret bak, men beltelåsen går fint igjen med stoffinteriøret bak. Irriterende.. Ta gjerne kontakt om du har noen tips,er du snill. Nok OT her nå! Lykke til med salget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå