AndersM Skrevet November 22, 2009 Skrevet November 22, 2009 André: Få fatt i en E46 330d motor Er jo det stavanger gutta må ha
andreee Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Haha. Det hadde jo vært litt kult men nå har jeg vell så og si fått tak i en annen motor. Det hadde vell vært 240 / ca 500 nm ? mvh a
andreee Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Da har vi fått syregrunnet motor rom.. Og motor er innkøpt. a
Glenno Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Da har vi fått syregrunnet motor rom..Og motor er innkøpt. a Hva brukte du som syregrunning og hvordan utførte du dette?
andreee Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Kjøpt på en lokal lakk forretning, Ble sprayet på. Kan også smøres på men da må den blandes.
Glenno Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Så ingen forarbeid ,bare lakke rett opp på og hva heter denne syregrunningen? Gøy se noen tørr gå løs på slikt .
andreee Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Ah sånn ja beklager. Først fjerner du kit evt det som måtte vøre der. Sliper Vekk det du klarer av rust. Om alt rust går vekk og du ser nedi porene det ikke er noe rust så vasker du godt med Tynner, Så er det bare å sprøyte på mener det er Standox som har denne syregrunninga husker ikke hva det sto på boksen. Tja har holdt på med ett par biler før men dette er den første jeg tar ut motoren av. Må f tak i elefant for å få av gamle motoren og inn med nye. Denne bilen blir ikke total renovert og strøken da dette er en bil som er ment til brukes.. Er så jevt å fikse opp en bil 110% for så å ødelegge noe, blir plutsleig litt mer satsing når ikke bilen er helt strøken . Mvh A
Glenno Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Takk for info andreee og lykke til med motorbytte/prosjektet ditt .
andreee Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Ingen problem , bare å spørre om det er noe mer.. Og takk for det. a
andreee Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Hvor får jeg kjøpt foringer til understell? finst det slags kit ? Skulle gjerne hatt nye stivere motorfester også `hvor får jeg dette noen som evt har link `?
h4ns3n Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 ireland engineering har alt du trenger. Hvis ikke har koed noe
andreee Skrevet November 25, 2009 Forfatter Skrevet November 25, 2009 Idag har vi vært å kjøpt elefant å fått bort motoren. Har også fått til sveiseapparatet så ifra mandag så begynner vi nokk for fult, helga blir travel så blir ikke mye skruing. nvh a
andreee Skrevet November 26, 2009 Forfatter Skrevet November 26, 2009 Sitter å kikker litt på clutch til bilen ser på ebay men der er det jo bare stage 4 som holder til 380nm det blir jo for lite noen som har peil? Også dyser hvordan er det med disse passer alle overens eller er det forskjell på dim? a
e30 tic Skrevet November 26, 2009 Skrevet November 26, 2009 hei hva er det konkret du lurer på? fant ikke helt ut av det med å se kjapt igjennom tråden. har hatt litt forskjellige oppsett, og gått i di fleste feila som nybegynner den siste motoren min har funka bra og håper den blir ennå bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå