Elisabeth92 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Da har jeg fått gjort litt med bilen! Angel Eyes er montert! Under montering Ferdig montert! Har også innvistert i nye sommerfelger! 17 toms M-tech felger Gamle felgene: Ny felgene: Måtte sette inn ny girkule også, siden den gamle var løs! Så da blei den den kule kjeppen her! Jeg har også fått meg spredere! Men har ikke surret meg til å ta bilde av de før nå.. Men her er de hvertfall! Fikk nye baklykter til jul, av verdens beste kjæreste! Så tusen takk pus! Bilen står for øyeblikket begravd under masse snø så har ikke fått satt de på enda , men slik ser de hvertfall ut! Da var de nye baklyktene montert! Blei utrolig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Pen bil vennen min:D blir bra nå, spredere og baklykter snart å Lurer på hvem som har bomgira med den så det sang i hele bilen å jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Pen bil vennen min:D blir bra nå, spredere og baklykter snart åLurer på hvem som har bomgira med den så det sang i hele bilen å jeg:D Takk for det pus:D Jess blir bra når alt kommer på plass! Side-blinkerne også da! Ja det var vel deg det lille venn Men det var bare fordi du ikke hadde den sinnsykt kule girkula som jeg har nå , så du er tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 stemmer;)hehe ja ligger nok der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Dette ser bra ut ja Bilen ser 10 gang penere ut allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Har vi ett Bimmers-par her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 stemmer;)heheja ligger nok der! Hehe Jess tror nok det altså! men nå er heldigvis ikke det no problem lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Dette ser bra ut ja Bilen ser 10 gang penere ut allerede Tusen takk for det bmwkizn! Det er de små tingene som gjør hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Har vi ett Bimmers-par her eller? Jess det er det jammen Bimmersimen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Fine oppgraderinger dette! Syns bilen ser så mye nyere ut med AE lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Fine oppgraderinger dette! Syns bilen ser så mye nyere ut med AE lykter Tusen takk for det! Ja det syns jeg også , fint at andre ser det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Fine felger, fæl girkule... Også trenger du definitivt spredere, fort som fetta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Fine felger, fæl girkule... Også trenger du definitivt spredere, fort som fetta! Takk for det;) Du er bare misunnelig fordi du ikke har like kul kjepp som meg Haha Har montert spredere nå faktisk! , men bildene er tatt før jeg satt de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Blir bra:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth92 Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Blir bra:D Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå