Gå til innhold

e28 518i vinterbilen vurderes solgt


steffen-
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge vinterbilen da jeg ønsket om annet bil er stor

bilen er ganske pen til alderen. desverre så har jeg vært uheldig med den.

høyre framskjerm har fått en skade og den svarte plata under fangern har blitt klemt litt inn og liten bulk i fangern. dette skjedde jeg jeg småtte svinge uti grøfta for og ikke treffe en kompis..

ellers er bilen urørt innvendig. så og si strøken..

intriøret er blått.. det er takluke på bilen. har begynt med og trekke nye kabler til cd spiller osv. så det er gjort, men ikke satt i sammen at alt sammen der cd spiller er. men alt ligger baki bilen.

noen har prøvd og brutt seg inn i bilen.

det som er av rust er under bakfanger.

Bilen ble akkurat for snart en måned siden EU godkjent med Null feil så den er godkjent i 2 år til.

gratis omreg

har byttet olje og kjøle væske. oljefilter osv. har ikke sjekket om det har blitt borte noe, men skal sjekkes. bilen brukes hver dag nå.

det er kun to sommerdekk til den da de to andre av sprukket.

vinterdekkene som sitter på er helt greie. ha ikke fått prøv dem enda.

km: er uvist da det er byttet motor i den en gang. men nåla står på 340.000

angående pris så er det bare og slenge inn et bud. men hadde tenkt alt i fra 15-20

noen bilder:

http://images.bimmers.no/files/rbvt945ghoe4p4wv7i5w.jpg

felgene på bildet følger ikke med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått lagt opp kabler til basskasse osv også. dette er lagt under teppe, men er ikke koplet på noe da jeg ikke har høytalere. følger med en spiller. ukjent merke. er nok gammel. har ikke sett så mye på den,

kan vurdere og bytte mot en annen bil. 3 serie. (med servo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hvor mye du vil gi for den?

jeg synes den er ganske bra ellers. nesten ingen rust. bare litt bak. intriøret virker ikke rørt. motoren har blitt skiftet i den en gang.. stått lagret i noen år.. den gikk rett igjennom ei godkjenninga. eneste jeg måtte bytte var baklykt.. olje og olje filter ble byttet..

eneste bilen fjusker litt. men mellom luftfilteret og innsuget er det et hull på den slangen, men har ikke sett på saken.. det er en skade foran som du har sett. på førerdøra har noen prøvd og bryte opp så den er litt bøyd, men går ikke utover noe. går an og rett oppat dette...

har sjekket olja. og der har det ikke forsvunnet noe etter olje skift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...