professorobb Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Har akkurat kommet over og kjøpt disse dekka. Det er 5*120 15" Eta Beta som heter Lucy 7. Som dere serpå bildet kom de med M-sport merket når det var trefarga. Er det noen av dere kunnskapsrike der ute som vet hvilken bmw disse kom på eller ble lagd til. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Nå skal jeg stikke hodet langt ut på huggestabben og si at jeg kan garantere at de M-merkene er ettermontert. Eta Beta har nok ikke laget felger til BMW, så langt jeg kjenner til. Tar jeg feil nå, skal jeg selvfølgelig trekke påstanden tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
professorobb Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Det er sikkert mulig, det tenkte jeg ikke på engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Velkommen til forumet! Skikkelig tøffe felger hvertfall Legg ut noen bilder av hele bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Hvis felgene var mulig å kjøpe sammen med en ny BMW skal det stå trykt inn BMW og delenummer på baksiden. Du kan jo starte med å sjekke dette. Finner du delenr kan du søke det opp og finne ut hvilken bil de kom på. Senterkoppene tipper jeg også er ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Ingen BMW kom med slike senterkopper org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå