rofferen Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 noen som har noen biter av detta?eller om noen vet hvor jeg kan få tak i detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Regner med biter skal være bilder? Legger ved noen jeg har fra min gamle.. Jeg kan også skaffe deg deler.. Se min web side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rofferen Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 mente egentlig deler til detta...men bilder er bra det greit og se noen ideer skal begynne på detta prosjektet nå,så må få litt starthjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Ok Ganske god plass i disse bilene så du slipper det problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 selger du ikke til m30 lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 selger du ikke til m30 lengre? Prøver for harde livet å få lagd en manifold til m30 men det er ikke lett.. Så for tiden nei, pga jeg får ikke tak i manifold.. Mange bruker 745 manifolden, da kan jeg ordne resten av delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Turbo i E34 er fett, men tar mye tid om det skal gjøres skikkelig. Har selv bygd en fra bunn av, og det tok mer tid og svette enn det som godt er. Men fyttigrisen så moro Må nok selge da, men gøy så lenge det varte Det som er vanskeligst er nok å få tilpasset eksos/IC-rør/wg-rør/innsug m.m, og få plassert turboen skikkelig osv. Selv så måtte jeg lage 2cm tykkere motorfeste for å få tiltet motoren nok til at turboen gikk klar styrestaget. Kommer dog litt an på om du vil montere nede eller oppe. Oppe er det bedre plass, men er mer synlig, og du får andre problem igjen som plassering av eksosrør osv. Det er mye mer å tenke på enn folk flest tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 mye kan man få ut av HOLDBARE hk sånn ca på m50b25? frister noe jævli å gjørra det på min, ingen som tar på seg jobben? mot noen kroner eller lakkering. er e34 det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 mye kan man få ut av HOLDBARE hk sånn ca på m50b25? frister noe jævli å gjørra det på min, ingen som tar på seg jobben? mot noen kroner eller lakkering. er e34 det er snakk om +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Med skikkelig motorstyring så er oppimot 400hk null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 på org sprut, eller tilleggsprut da? 300hk burde vel gå? skal jo helst ikke koste skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Orginal spurt med turbochip og større dyser er MYE bedre en tilleggsprut. Og koster så å si det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 derfor jeg spør, for detta kan jeg ikke noe om får se om jeg har penger til overs til sommern og om lysta til å dra ut motoren er der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorViagra Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Bare å hive seg i det mens arbeidslysten er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 og penga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå