Trancma Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Har montert Dtm effektanlegg(komplett anlegg), pipercross cold air intake og chip fra OBD ca hvor mye økning er det i dette a? hvor mye var det orginalt? øker vel ikke så mye men merket STOR forskjell:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Tipper det er mest innbilning, skift motor til 318iS, M40 motoren din ryker til slutt uanset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trancma Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 kjører til det ryker:) hehe. blir motor bytte:) men har mere lyst på 6`r da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Det koster jo nesten ingenting med en m50b25 heller "lett trim" koster mye mer enn det smaker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trancma Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 sant nok, men er mere morsomt og kjøpe deler og montere og se hvordan det funker enn bare sette i en sprekere motor. hehe. Bilen ble faktisk mye friskere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 vurderer å lett trimme min 318i også bare det er e46. men er så sinnsykt dyrt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trancma Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 vurderer å lett trimme min 318i også bare det er e46. men er så sinnsykt dyrt :/ jeg hadde griseflaks ass.. Gikk på huggeri og lette etter noen klips jeg kunne lure med meg, også kom jeg over den lett trimma bimmern.. fikk fult dtm for 400 kr og dyser, datasprut, powerfilter adapter og litt andre småting får 250 kr:) det kan kalles billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Så du har m40 datasprut edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trancma Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 hakke peil..xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå