BMWPower Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Dette har hent med meg også, utrolig kjipe greier. Min bil ble stående på biltilsynet i noen måneder og 1 år på Falken Så måtte jeg kjøpe den på nytt av forsikringselakskapet. Fikk montert i org. chassi nr og da var alt ok, men dessverre en lang prosses og ikke særlig lønnsomt Dette var litt spesielt da historien bak bilen var oppklart. Lykke til, føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 essensen ligger i å finne det orginale nummeret og hisorien til bilen, da kan du få skilt på den. Men la oss ikke trekke forhastede konklusjoner, vi vet vel ikke hva som har skjedd her enda. Regn forøvrig med at dette tar lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Han kameraten din fikk vel med seg noe papirer på hva som skjedde? +1. Du må selvfølgelig få en redegjørelse på dette. De kan ikke ta bilen uten å gi noen form for kvittering eller grunn til konfiskering. Var det de luftedekslene han spratt opp, de som suger inn luft til varmevifta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 jeg fikk ingen papirer jeg heller.... tipper han vippet av dekslene ved vindusviskerene og den foran varmeapp.vifta på torpedoveggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 De kan jo ikke bare ta beslag i bilen din uten at du får noen skriftlig begrunnelse, evt. hjemlet i en eller annen paragraf. De må jo ha nokså sterk mistanke når de t.o.m ringer politi. Men hvis bilen er tatt inn fra Tyskland f.eks virker det rart.. Hør med HV hva dette er for noe rart....jeg hadde ringt asap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Grunnen til at de ringte politiet er sikkert pga at det bare er politi og tollvesen som har hjemmel til å beslaglegge kjøretøy, men det var rart du ikke fikk en kvittering el lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Åhr.. EN til!??? Jeg er spent på hva han fant nedi der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 ok, fått litt klarhet her nå. ringte en bekjent på Tønsberg trafikkstasjon der jeg viste bilen. Det er visst sveiset inn et annen chassisnr. og saken er blitt en politi sak. Og jeg aner ikke hva som skjer fremover. regner med det tar tid. Evig kjipt, og neppe noe økonomisk fordel for meg...har heldigvis ikke betalt engangsavgift på bilen enda. Håper bare jeg vil få tilbake bilen etterhvert... Jeg vil tro at denna svindelen blei gjort enten i tyskland eller england. Tror verken Helge vik eller naboen min har gjort detta... Bilen var i tyskland 87-98 og 98 til 06 i england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 jepp, pappa hadde vært oppom der å kikka i går, jeg skal i morra. De hadde bytta ut hele torpedo plata som chassis. nr er skrevet på. Og fjerna andre spor som kan føres til org. chassisnr. Gjennomført jobb visst sa BT. De er ikke ferdig med å leite enda så får se, dashen hang visst bare å slang på passasjer sia. Liker ikke tanken på den demonteringa dems! Skal jo ha detta helt sammen Hva burde jeg håpe på? At dem ikke finner noe? At de finner chassisnr, og ingen sak på det chassisnummeert? Skal innom både politi og BT i morra, håper på noen svar... Ufattelig kjipe greier!!!!!!! Kom hjem til en tom garasje nå :/ Her blir det kanskje deler til salgs om en stund.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Stikk opp og stjel bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 hehe kjøre den inn i garasjen igjen Nei, får nok la det gå sin sure gang...Håper bare det ikke blir så jævlig pengesmell.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Men du kan vel glemme å få skilter på den sånn egentlig? Tror jeg må skjekke min godt viss jeg skal inn å vise min en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Dette var kjipe greier! Hvis det viser seg at det er mose med ugler i, hva er verst mulige utfall for deg? At bilen blir konfiskert som tyvgods og du mister alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 kjøpte du ikke denne bilen sånn som det er av helge vik eller? har du hørt noe med han? kanskje han kan hjelpe noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 kjøpte du ikke denne bilen sånn som det er av helge vik eller? har du hørt noe med han? kanskje han kan hjelpe noe. Ja, jeg spurte om dette tidligere i tråden, men fikk ikke svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå