BMWBenny Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 Liten update:Biltilsynet er ferdig med bilen. den er satt sammen igjen. De klarte faktisk ikke å finne orginal identiteten til bilen. Første gang noensinne, at dem ikke har klart det. Dem var jo overbevisst om å klare det når jeg prata med dem første gangen. De måtte gi opp etter 3 uker, kunne ikke bruke mer tid på det. Jeg vet egentlig ikke hvordan betydning det har for saken. Men politiet tar resten nå, så får vi se. Bilen fikk lov å stå hos BT da, så det er bra. oppvarma garasje, fin vinterlagring det Så hva nå? Kan ikke bilen registeres overhode i Norge? Selges? Det dem foreløpig sier, er at den ikke blir registrer bar i Norge. Får jeg den tilbake selges den hel som banebil/delebil. Men det er jo litt frem i tid :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 så nå er du politianmeldt å siktet for bedrageri da eller?Det med at det er første gang de ikke har funnet identiteten er bare BS. De fant jo ikke den på min heller. Godt de satte den sammen igjen da var snakk om Tønsberg trafikkstasjon, hadde du din der? Nei. min var på risløkka i oslo, tolket det bare som at du mente hele statens vegvesen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 så nå er du politianmeldt å siktet for bedrageri da eller?Det med at det er første gang de ikke har funnet identiteten er bare BS. De fant jo ikke den på min heller. Godt de satte den sammen igjen da var snakk om Tønsberg trafikkstasjon, hadde du din der? Nei. min var på risløkka i oslo, tolket det bare som at du mente hele statens vegvesen. ahhh, nei han pratet nok for tbg. stasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 joda, blir nok å prate litt med forrige eier og Helge vik, som var eier før det igjen. Og tok den inn. Men i og med at det falske chassisnr. jeg har i bilen nå, er det samme som står i det engelske vognkortet som ble laget i 98 da bilen kom til england fra tyskland. Tyder jo på at detta blei gjort for mange år siden i tyskland. Og da stopper vel fort ting opp.At ikke BT setter det sammen igjen er dårlig. Jeg har tross alt ikke gjort noe galt her, men men, tviler ikke... Men men, får prate med BT og politi og ta en titt på bilen i morra, så ser vi om jeg blir noe klokere i det engelske vognkortet står det motor nr. så er vel mulig å sjekke om det er det samme nr som står i din nå. har ikke lest hele tråden ennå. men fikk du tilbake bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Husker ikke helt hva han sa, men de hadde sjekka det...ingenting som stemte overens tror jeg...Girkasse og motor fra 2 forskjellige M3'r blant annet :S Bilen står hos viking nå. Politiet er gang med avhør, så tar nok litt mer tid. Politiet prater ikke om annet en å "destruere bilen" som de sier... Ikke bra :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Nei du det høres ikke bra ut =/ Nå har det vel gått 2 måneder eller noe? Men hva kan de gjøre med bilen? Er jo synd å ødelegge den hvis de ikke finner ut av hvem som er eierne til delene evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Januar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2010 Hadde visning 10. Nov så rett over 2 mnd ja...kan sikkert bli 2 til :S Tror ikke det er veldig prioritert på stasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo1990 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Hadde visning 10. Nov så rett over 2 mnd ja...kan sikkert bli 2 til :S Tror ikke det er veldig prioritert på stasjonen. ja det er kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 ikke for å legge ut noen dårlige rykter om helge vik. men jeg har hørt diverse ting/tvilsomme gjeniger om han... kjedlig når slike ting skjer ass, jeg grøsser inni meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Første post er redigert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Så bilen blir permanent beslaglagt av Politiet fordi de mener du poteniellt kommer til å begå kriminelle handlinger med den? Med mindre du har et rulleblad ville jeg tatt kontakt med advokat og åpnet sak for å få bilen tilbake. Det er mange argumenter du kan bruke, avhengig av livssituasjonen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 synes det er snodig den skal hugges. men de snakket om det når det gjaldt meg også. Heldigvis fikk jeg bilen igjen, men ikke mulighet for å få skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 synes det er snodig den skal hugges. men de snakket om det når det gjaldt meg også.Heldigvis fikk jeg bilen igjen, men ikke mulighet for å få skilt. Var dette jeg hadde håpa på også. Jeg har ikke godtatt enda, må sjekke opp litt først. I brevet står det følgende: "Det fremstår av strl. §37b at en ting kan inndras når det på grunn av dens art og forholdene for øvrig er fare for at den vil bli brukt til en straffbar handling" "En finner fare for at det falske understellsnummeret på nytt vil bli brukt eller forsøkt byttet dersom bilen ikke inndras" Var på BMWCCN treffet på rudskogen og så de andre e30 M3'ne som var der. Var rimlig bittert og ikke være der med min egen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Kjør sak sier jeg bare! Poengter at det er totalt urimelig at du skal robbes for så store verdier. Prøv deg å på å få lov til å rive delene av den, så kan de få beholde chassiet. Hadde aldri under noen omstendigheter gitt fra meg en E30 M3 gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Helt enig! Jeg hadde nok kommt til å stjelt bilen tilbake om det var min bil dem hadde konfiskert. Gjemt den ganske godt og tatt av alt av deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå