Gå til innhold

Ett innblikk i det norske råne-miljøet?


JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

drømmebilen min jo! du kunne jo vist oss et bedre bilde enn et der man ikke ser hvor rosa lyktene er engang. Der ser du jo ikke xenona fra statene engang(pink - 30 000k);)

Bross-stylina er jævli fin den og bilen er dritgrom, men bilder som FAKTISK representerer bilen in real, hadde jo vært en fordel.

ALLE snur seg etter den bilen og det er king on the road, det er det ingen vits i å diskutere.

Var en stund jeg hadde planer om å bygge en helt makan bil, men det er herming og det går jo ikke an, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...morsom lesing i allefall, fortsett slik!!

Dere med nye biler(som visstnok er 1995- altså snart 15år) må da skjønne at det er mye kulere med en opphoret rånebil, evt en gammel bil med diesel el forgasser-bensin og stiftetenning som ALLTID er noe "småplukk" med som selvsagt er reparerbart på 1t..(dette innebærer kanskje hele motorskift)

Vedder på at av BMW-745iA sine biler så er max 1 skilter på(OG betalt årsavgift), mens det sikkert går i alt fra rådebank, oljeforbruk, 500000km++, stygge utslitte interiør, rust i bærende konstruksjon i flere biler...

ja, det er helt korrekt, kunne ikke brukt 500 000kr på noe mer fornuftig enn gamle rånebiler, tapt det meste, men det koster å være en av gutta...

Før jeg stikker:, så må jeg få legge til at jeg syns det er trist av befolkningen i Norge er så fortapt.. Når man betaler 1 mill+ for en x5 eller flerehundre tusen for en ny umodifisert bil f.eks, da har man blitt slått ned litt vell mange ganger.. men samfunnet trenger jo også sopere, hvem ellers skulle vært noe om det ikke var sopere i samfunnet?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drømmebilen min jo! du kunne jo vist oss et bedre bilde enn et der man ikke ser hvor rosa lyktene er engang. Der ser du jo ikke xenona fra statene engang(pink - 30 000k);)

Bross-stylina er jævli fin den og bilen er dritgrom, men bilder som FAKTISK representerer bilen in real, hadde jo vært en fordel.

ALLE snur seg etter den bilen og det er king on the road, det er det ingen vits i å diskutere.

Syns den ser akkurat ut som vanlig på det bildet der jeg da men...

Og de xenon lysa som er rosa, fy faen så jævli det ser ut da...

Bross stylinga er fæl, 240 kler fine felger, mye senk, og ikke noe mere.. Etter MIN smak.

Alle snur seg, rart det der når de ser en ROSA bil, med som regel musikk så høy at den kan sprenge trommehinnene på alle i 100meters omkrets, og et fult baksete som er en god blanding av 15 år gamle jenter, og 25år gamle gutter som henger drittings ut, synger etter danseband musikken, og har enten ei tuborg eller amundsen flaske i hånda........

Jaja, vær sin lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...morsom lesing i allefall, fortsett slik!!

Dere med nye biler(som visstnok er 1995- altså snart 15år) må da skjønne at det er mye kulere med en opphoret rånebil, evt en gammel bil med diesel el forgasser-bensin og stiftetenning som ALLTID er noe "småplukk" med som selvsagt er reparerbart på 1t..(dette innebærer kanskje hele motorskift)

Vedder på at av BMW-745iA sine biler så er max 1 skilter på(OG betalt årsavgift), mens det sikkert går i alt fra rådebank, oljeforbruk, 500000km++, stygge utslitte interiør, rust i bærende konstruksjon i flere biler...

ja, det er helt korrekt, kunne ikke brukt 500 000kr på noe mer fornuftig enn gamle rånebiler, tapt det meste, men det koster å være en av gutta...

Før jeg stikker:, så må jeg få legge til at jeg syns det er trist av befolkningen i Norge er så fortapt.. Når man betaler 1 mill+ for en x5 eller flerehundre tusen for en ny umodifisert bil f.eks, da har man blitt slått ned litt vell mange ganger.. men samfunnet trenger jo også sopere, hvem ellers skulle vært noe om det ikke var sopere i samfunnet?!

Så så...ingen grunn til bli sint nå :wink: gå ut å luft hodet så kan vi skrives mer etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Burny_:

Er det faktisk mulig å LJUGE om andre folk fra nærmiljøet ditt? nå synker du lavere enn jeg hadde forventa av deg! Bruker ikke tid på noen som ljuger.

Men nok off topic fra min side, aldri forventet at bimmers er stedet hvor majoriteten har iq nok til å løfte et melkeglass :wink: får heller henge på forum der folk faktisk har smak, empati og baller ikkeminst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Burny_:

Er det faktisk mulig å LJUGE om andre folk fra nærmiljøet ditt? nå synker du lavere enn jeg hadde forventa av deg! Bruker ikke tid på noen som ljuger.

Men nok off topic fra min side, aldri forventet at bimmers er stedet hvor majoriteten har iq nok til å løfte et melkeglass :wink: får heller henge på forum der folk faktisk har smak, empati og baller ikkeminst!

Har ikke lyvd om noe som helst jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha. Ler så jeg griner, kjøre BMW CAB og så liker man ikke 240 turbo?! er enig at den ikke ser spesielt bra ut på bildet, men bilen er tøff som faen.

HELDIGVIS forskjellig smak vi har, ville heller betalt 200 000kr for den grønne 240n enn 30 000 for den caben din mexos, fysj!

hehe

sier vel kanskje mer om deg enn noe annet, hvis du ville betalt 200laken for den grønne traktorn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...