Gå til innhold

EU GODKJENNING !


sufii
 Share

Anbefalte innlegg

I går så var hadde jeg bilen på eu godkjenning, og hadde håpet på at den skulle bli EU - godkjent, men neida. Det gikk uheldigvis ikke, var feil med bremsene. Som jeg fikk fikset, men så fant de et annet problem og det var en lekkasje foran på motoren, nede altså. En lekkasje jeg aldri har lagt merke til, og som jeg mener aldri har vært der før.

Så nå sliter jeg virkelig med å få fikset dette problemet, klarer å skru bil ganske greit selv, men vil ikke gjøre noe jeg kommer til å angre på. Så derfor vil jeg høre hva det kan være av dere.

Fikk tatt noen bilder, men ikke de beste man kan få til. Så håper det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet her.

kyhte60lm6i9lzw4cz98.jpg

k04idhwysuj1ormou0hy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har skrevet ut en kontrollseddel til deg første gangen og du har utbedret de feilene så kan de ikke pirke på noe mer ved etterkontroll... Og hvis du ikke er fornøyd med kontrollen så kan du alltids ta den et annet sted, er alltid den siste kontrollen som gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet hvordan eu godkjennings prosedyren er. Men sliter med å rette opp denne feilen, med at det er lekkasje på den delen det er bildet av lengre oppe. Jeg kan ikke ta etterkontroll av bilen, uten å rette ut denne feilen, fordi den ble skrevet ned på kontroll seddelen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel fra bunnpannepakn,simmerring på veiv eller fra register.

Skal du prøve å lure deg igjennom kan du spyle alt rent med høgtrykkspyler,på PKK skal de kun anmerke oljelekkasje som fysisk drypper på gulvet med 2 feil. Så det kommer an på mengden lekkasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel fra bunnpannepakn,simmerring på veiv eller fra register.

Skal du prøve å lure deg igjennom kan du spyle alt rent med høgtrykkspyler,på PKK skal de kun anmerke oljelekkasje som fysisk drypper på gulvet med 2 feil. Så det kommer an på mengden lekkasje.

Ja, kan jo forsåvidt prøve det. Tenkte litt på det, men han mekanikeren er jo kjent med problemet, så tipper han kommer til å se litt nærmere på det for å se om hva som har blitt gjort. Og uansett om jg spyler det reint, så vil det starte å dryppe etter 5- 10 minutter.

Er det vanskelig å bytte bunnpakiningen på en 320 92 modell? Koster mye hos mekanikeren? Er det mulig å tette igjen lekkasjen midlertidig for å komme gjennom godkjenningen på en eller annen måte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...