tarjei bmw Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 hei. skal lakkere bilen min i helga. har tenkt på mange farger, men klarer ikke bestemme meg. har tenkt litt på hvit bil, sorte m5 sideskjørt, sort nederste del på m5 front, sort nederste del på m5 hekk, sorte lykter, sorte ruter, sorte emblem, hvite m5 felger med sort kant, sorte bmw emblem, sorte speil. noen som har tru på dette? men trenger noen flere fargekombinasjoner. takker for hjelpa på forhånd. mvh tarjei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Hvis du har hvit bil med sort kant nederst så vil den se litt høy ut fra avstand om du forstår hva jeg mener :)det sorte vil ikke vises. Har ikke villet gjort det. men det er ditt valg daytona violet eller techno violet er begge fine farger på e34 Her er et par bilder av en daytona violet M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet November 11, 2009 Forfatter Share Skrevet November 11, 2009 takker for bilder. nydli bil, skal vurdere denne fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 hvit e34 med m5 styling og sort farge nederst er fint, jeg har det selv, du finner bilder i m5 linken min hvist du vil se hvordan det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Du kan gjøre som meg å lakkere bilen veldig sort Mercedes fargekode 040 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Pen farge, A.Holzmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 mørkerosa metallic med masse metallic-effekter.. det er knalltøft og one of a kind. Da snakker jeg ikke vanlig barnerumpe-rosa altså.. men ordentlig tøff mørkerosa metallic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 hva med noe sånnt? er sikkert tøff på E34 også denne fargen. står at fargen er BASF Carizzma Colors Candy Fuchsia over Violet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Kvit er ikke dumt det, men ville ikke hatt sorte skjørt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Kvit er ikke dumt det, men ville ikke hatt sorte skjørt osv. Denne var tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Hva med en dyp svartfarge? Lavt, bredt og cleant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Slenger ut et bilde av min! Først og fremst vil jeg bare si at denne fargen er helt utrolig. I dagslys har den en halvveis brun farge, og når solen treffer den, glinser det lillarosa av den. Er så vanskelig å forklare, men det er helt rått i dagslys! Fargen heter Brokatrot, og er en original BMW farge EDIT: Trykk forresten på bildet for å se stor versjon. Ser litt lettere hva jeg mener da Hvis ikke så kan jeg sikkert knipse et nytt bilde, og prøve å få frem det jeg mener, hvis du vil det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 Svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 eller blått er jo tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 12, 2009 Share Skrevet November 12, 2009 hva med noe sånnt? er sikkert tøff på E34 også denne fargen.står at fargen er BASF Carizzma Colors Candy Fuchsia over Violet . Det der var sinnsyk bra farge:) hmm kanskje jeg skal ha omlakking i steden for lakking i samme farge til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå