Taunus GXL Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Hei, har en 97 mod 318 Touring som jeg har plukket, bilen går på skroten i morgen så er det noe dere trenger så hyl ut Motor og front er solgt, har dører, bakluke, front/bakstilling, div lykter. Delene befinner seg i Farsund og selges meget rimelig !! Hest kontakt meg på tlf..... Tlf 91240514
ehrnst Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 hva skal du ha for tannstang om den er fin?
Eirik Viste Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Hei du. Hvilken farge har bilen. Og hvordan er det med rust på karosseridelene? Eirik.
Taunus GXL Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 Hei, bilen er burgunder rød met, ikke rust eller bulker, har 4 dører og bakluke igjen av karroseri. 1000 kr for alt ? Lyktene er solgt... kun venstre baklykt som er igjen. Pga dårlig rygg så klarer jeg ikke å få demontert forstilling, der er mye nytt og for galt å hive Er det noen spørsmål så ring, bilen blir hentet av Rogaland Bildeler i løpet av dagen så vær rask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå