Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søtte i en m30b28 motor i e30, kobla ledningsnett etter koblingskjema. Alt elektrisk viker.

Får start å den går i noen sek så stopper den (hørest ut som den drukner) Har prøvd med bensinregulator får å stille bensintrykket. Ingen hjelp.. Klare å holde den gående med startgass.

De kommer bensin ut av vakumslange under innsuget som skal til åndinga. Noen som har mye peil på m30b28 motor?

zsj346ak46xcn2gt06ow.jpg

Takker for all hjelp jeg kan få.

Skrevet

Skjemmes nesten av å si det, men da jeg monterte m30b32 i min e30 startet den, men når jeg ga gass kveltes den.

Feilen var at luftmengdemåleren sto feil vei :oops:

De står jo opp ned på e23/e24/e28

Skrevet
Skjemmes nesten av å si det, men da jeg monterte m30b32 i min e30 startet den, men når jeg ga gass kveltes den.

Feilen var at luftmengdemåleren sto feil vei :oops:

De står jo opp ned på e23/e24/e28

Hehehhe, det var jeg ikke klar over, men me en gang du fikk start så stoppet den? Eller bare stoppet den når du gidde gass?

For med meg stopper den etter noen sek. Vist jeg gir gass kveler den seg me en gang. Takk for svar. Mvh Adrian

Skrevet

sjekk jordingene på fuel railen, har og vært borti dette, og er ett HELVETTE å finne ut av.. da var det en ryki ledning til jording og das åpnet ikke dysene. den åpner kaldtsrtrt dyse, pga den er koblet sammen med starteren.. derfor den starter også stopper igjen...

Skrevet
sjekk jordingene på fuel railen, har og vært borti dette, og er ett HELVETTE å finne ut av.. da var det en ryki ledning til jording og das åpnet ikke dysene. den åpner kaldtsrtrt dyse, pga den er koblet sammen med starteren.. derfor den starter også stopper igjen...

Hehe skjønner, har litt å prøve da i kveld får dere er greie å svarer;)

Takk for svar. Mhh Adrian.

Skrevet
men bensin ut av vakumslangen er jo litt feil, hehe

Hehe, ja stemmer de.. lure på hva det kan være.. noen som har peil?

Mvh Adrian.

Jeg holder på å montere m102 i e30'en nå og jeg har kjima litt uten gnist og jeg har også tappet bensin der, jeg antok at det var kaldstarten som fyller på mens jeg kjimer og motoren ikke starter.

Skrevet
men bensin ut av vakumslangen er jo litt feil, hehe

Hehe, ja stemmer de.. lure på hva det kan være.. noen som har peil?

Mvh Adrian.

Jeg holder på å montere m102 i e30'en nå og jeg har kjima litt uten gnist og jeg har også tappet bensin der, jeg antok at det var kaldstarten som fyller på mens jeg kjimer og motoren ikke starter.

okok, ja får satse på det bare e det da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...