adrido Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Har søtte i en m30b28 motor i e30, kobla ledningsnett etter koblingskjema. Alt elektrisk viker. Får start å den går i noen sek så stopper den (hørest ut som den drukner) Har prøvd med bensinregulator får å stille bensintrykket. Ingen hjelp.. Klare å holde den gående med startgass. De kommer bensin ut av vakumslange under innsuget som skal til åndinga. Noen som har mye peil på m30b28 motor? Takker for all hjelp jeg kan få.
Rogern Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 Skjemmes nesten av å si det, men da jeg monterte m30b32 i min e30 startet den, men når jeg ga gass kveltes den. Feilen var at luftmengdemåleren sto feil vei De står jo opp ned på e23/e24/e28
adrido Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Skjemmes nesten av å si det, men da jeg monterte m30b32 i min e30 startet den, men når jeg ga gass kveltes den.Feilen var at luftmengdemåleren sto feil vei De står jo opp ned på e23/e24/e28 Hehehhe, det var jeg ikke klar over, men me en gang du fikk start så stoppet den? Eller bare stoppet den når du gidde gass? For med meg stopper den etter noen sek. Vist jeg gir gass kveler den seg me en gang. Takk for svar. Mvh Adrian
Morty999 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 sjekk jordingene på fuel railen, har og vært borti dette, og er ett HELVETTE å finne ut av.. da var det en ryki ledning til jording og das åpnet ikke dysene. den åpner kaldtsrtrt dyse, pga den er koblet sammen med starteren.. derfor den starter også stopper igjen...
adrido Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 sjekk jordingene på fuel railen, har og vært borti dette, og er ett HELVETTE å finne ut av.. da var det en ryki ledning til jording og das åpnet ikke dysene. den åpner kaldtsrtrt dyse, pga den er koblet sammen med starteren.. derfor den starter også stopper igjen... Hehe skjønner, har litt å prøve da i kveld får dere er greie å svarer;) Takk for svar. Mhh Adrian.
Morty999 Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 men bensin ut av vakumslangen er jo litt feil, hehe
adrido Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 men bensin ut av vakumslangen er jo litt feil, hehe Hehe, ja stemmer de.. lure på hva det kan være.. noen som har peil? Mvh Adrian.
Rogern Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 men bensin ut av vakumslangen er jo litt feil, hehe Hehe, ja stemmer de.. lure på hva det kan være.. noen som har peil? Mvh Adrian. Jeg holder på å montere m102 i e30'en nå og jeg har kjima litt uten gnist og jeg har også tappet bensin der, jeg antok at det var kaldstarten som fyller på mens jeg kjimer og motoren ikke starter.
adrido Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 men bensin ut av vakumslangen er jo litt feil, hehe Hehe, ja stemmer de.. lure på hva det kan være.. noen som har peil? Mvh Adrian. Jeg holder på å montere m102 i e30'en nå og jeg har kjima litt uten gnist og jeg har også tappet bensin der, jeg antok at det var kaldstarten som fyller på mens jeg kjimer og motoren ikke starter. okok, ja får satse på det bare e det da:p
adrido Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 bumpibump... ingen som har peeiling?
adrido Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Fyllesjukbump, ingen i verden som har peiling?
erikm Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 modell motoren er? har du tenning på kam eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå