Gå til innhold

Problem med original CD-magasin E46 touring.


Anbefalte innlegg

Fikk plutselig opp CD ERROR da jeg skulle høre på CD i går. Stoppa på butikken på vei hjem og da jeg reiste fra der var den helt fin så jeg tenkte ikke mer på det. Fikk i dag samme feilmelding og nå får jeg ikke ut CD-ene. Når jeg trykker eject-knappen hører jeg at utløsermekanismen går og det høres normalt ut, men CD-holderen kommer rett og slett ikke ut. Er det bare å krype til korset å kjøpe nytt magasin? Må jeg i såfall ha originalt magasin eller kan jeg kjøpe fra hvilken som helst produsent?

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke originalt magasin, men kjøper du noe annet må du få tak i omformerbokser og kabler.

Altså masse styr...

Ser disse OEM magasinene på ebay, jeg har et liggende etter at jeg byttet til iPod adapter fra DICE.

Jeg kjøpte adapteren fra EAS:

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?p=7194337

Kanskje noe å tenke på i stede!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig opp CD ERROR da jeg skulle høre på CD i går. Stoppa på butikken på vei hjem og da jeg reiste fra der var den helt fin så jeg tenkte ikke mer på det. Fikk i dag samme feilmelding og nå får jeg ikke ut CD-ene. Når jeg trykker eject-knappen hører jeg at utløsermekanismen går og det høres normalt ut, men CD-holderen kommer rett og slett ikke ut. Er det bare å krype til korset å kjøpe nytt magasin? Må jeg i såfall ha originalt magasin eller kan jeg kjøpe fra hvilken som helst produsent?

På forhånd takk for hjelpen!

Hvis du er i Oslo området, har jeg original-veksler du kan få for 2000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...