Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig opp CD ERROR da jeg skulle høre på CD i går. Stoppa på butikken på vei hjem og da jeg reiste fra der var den helt fin så jeg tenkte ikke mer på det. Fikk i dag samme feilmelding og nå får jeg ikke ut CD-ene. Når jeg trykker eject-knappen hører jeg at utløsermekanismen går og det høres normalt ut, men CD-holderen kommer rett og slett ikke ut. Er det bare å krype til korset å kjøpe nytt magasin? Må jeg i såfall ha originalt magasin eller kan jeg kjøpe fra hvilken som helst produsent?

På forhånd takk for hjelpen!

Skrevet
Fikk plutselig opp CD ERROR da jeg skulle høre på CD i går. Stoppa på butikken på vei hjem og da jeg reiste fra der var den helt fin så jeg tenkte ikke mer på det. Fikk i dag samme feilmelding og nå får jeg ikke ut CD-ene. Når jeg trykker eject-knappen hører jeg at utløsermekanismen går og det høres normalt ut, men CD-holderen kommer rett og slett ikke ut. Er det bare å krype til korset å kjøpe nytt magasin? Må jeg i såfall ha originalt magasin eller kan jeg kjøpe fra hvilken som helst produsent?

På forhånd takk for hjelpen!

Hvis du er i Oslo området, har jeg original-veksler du kan få for 2000.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...