mujaffas Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Hei! Noe stjeler strøm på min bmw e46 2002 mod, virker som kupevifta går på lav spenning (kan så vidt høres). Mener jeg har leste noe om dette før? Motstanden til vifta... Håper noen kan gi svar fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Jepp, motstanden til vifta, eller sluttsteget som det også kalles! Det er nok den som er deffekt og må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Du kan foresten bruke denne linken, dersom du skal skifte delen selv. Lykke til http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=119500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 takk for svar! ikke fått sett på linken enda, men er det noen her som har bytta selv og kan bekrefta at det fungerer greit å ta på seg dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Jeg byttet på en 2000 mod 320d for en mnd.tid siden,kurant jobb.....15-20 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 nå er motstanden bytta. men lyden er det fortsatt legger øret inntil betjeningspanelet til klima`n og hører en lyd innen for det . Forslag til hva det kan være? er det noen motorer innenfor det da? Håper noen har noe svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 hei jeg vet hva som lager problemer for deg. jeg har en 97 e36 318i som batteriet blei tappet på viss den sto i mer en 4 dager. og jeg hadde også en ørliten susing i fra dasjborde etter jeg hadde skrudd av tenning og tatt ut nøkkel. jeg tok ett skrujern og bikka ut klima delen og på baksida der var den bitteliten "pc vifte" som surra og gikk og som ikke slo seg av når den skulle. derfor ble mitt batteri tappet. jeg såg ikke så nøye på det annet en at jeg plugga ut den lille vifta og problem solved:) jeg tror den skal suge lufta ifra kupeen og inngjennom en sensor som ligger i fremkant av klima boksen. mener noen biler har sensor om at når en må bytte kupe filter ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå