pedro Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Deler til E34-E30 Dørertil E34 sedan uten el heis grå En 95 v bakdør med el heis To dører til E30 coupe Låsene tatt ut Komplett pakningssett til M20B20/23 Kan ev følge m komplett motor To panser ett Alpinhvit og ett blått Ikke rust, men endel steinsprang, MOTOR M20B23 Komplett M20 B23 til E34 E30 89 fronttenning Noe el mangler. P Bilder kommer
Hablev Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Hvordan stand er det på motoren? Kan jeg evt kun kjøpe toppen? Pris og beliggenhet?
pedro Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Hei Motoren er nyoverhalt og honet+++++ Det som var mitt problem med den var at den gikk litt hardt. Som om den sto en halv tann feil. Dette korrigerte seg oppover på turtall og den drar som en bjønn. To muligheter slik jeg ser det 1 Nedre drev på veiv: feil drev eller feil montert(siste lite trolig). to delenummer på veivdrevene, har det andre også tror jeg. 2 mellomste eller øvre drev/ kamdrev. men ikke tid til å holde på. Ble bygd om fra sidetenning E30 til topptenning e34. Alt er justerbart drev og vips motor går like pent i alle register. Har selv kjennt at denne krabaten sparker(0 problem med 220 her) Motor kun gått Oslo Århus Malmø Oslo. Komp testet ok på KOEDs gamle verksted Motor ble byttet ut pga STØRRE klump inn og liten tid til skruing. Satt i kjøre på jobben bil som måtte gå pent, spes i KØ. gi ett bud som jeg ikke kan avstå fra så er den din Kan følge med pakningssett og endel drev osv Resten er kastet nå. Står på pall klar til henting i Asker. Mener motor er for god til å havne på dynga, men jeg har ikke bruk for den lengre pga 2,5 m 50 B25 bytte. Blokka har festehull til både E34 og E30 motorfester orginalt(kombi) Pedro
pedro Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Motor har god komp og toppen eroverhalt sammen med bunn Fin bunnpanne. pedro
pedro Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Nei egentlig ikke for å være 89mod Hadde vel 225000 på telleren da toppakningen gikk. Motoren ble overhalt for nesten 25000, planet topp og skiftet ventiler. Kammen var ok og bunnen fin. Blokka ble honet og komp testet flere ganger, bla hos Per på Autopower DA. Grunnen til at den ble tatt ut etter ca 3/5000kmvar at den gikk hardt/ugjevnt på tomgang og vi fant ikke feilen raskt. Luktet bensin på tomgang. Regner med ett drev som ble feilbyttet da den fikk 2,3L råder og veiv. Org veiven er kastet Var god komp i motoren og skikkelig drag Problemet var tenningen? tror jeg. Hadde E34 en i 225 med den motoren.(påvei til Århus og KOED) De fant ikke feilen der heller og motoren ble plukket ut etter hjemkomst. Tett og fin. Prosjekt for den som KAN SKRU! Pedro
pedro Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Hei Har en haug med bakseter og interiørdeler til E30 som kastes . Blått blått/sort med firkantede ruter og ett grått ++ noe dørtrekk foran(bak kastet) og dasjbord og konsoller og hanskerom++ Skal bort!! Støtfanger forran og oransje sideblinkers 600kr Bakfanger solgt P
pedro Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Hallo R Sein han heilt te Sortland? Gale man. Skal sjekke pris og melde tilbake i morgen kveld. Høres to ut som en ok pris? 1 for topp og 1 for bunnpanne Kan være jeg må sende deg en del drev også. Håper jeg fortsatt har dem da jeg har pælma mye Skal snakke med en kar som kjører opp fra TRONDHEIM p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå