Gå til innhold

e30 320i turbo Vurderes solgt

Skautroll
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann har en 85 mod. 320i turbo som jeg vurderer å selge..

er det noe interesse for den?

bilen er hvis og tatt noe rust på. karoseriet må pusses litt og trenger ny lakk, ser veldig shabby ut.

motor er nyoverhalt, og har t34 kinaturbo og grenrør dedkket med eksosbandasje. 535i dyser og lmm. 1:1,2 btr. biltemabensinpumpe. 200sx intercooler.

msd coil. 2,5 tom eksos bak til den originale potta bakerst.

sitter en tenningsbakker fra gik turbo på den.

ix trykkplate med ny org lamell. følger med ny komplett org clutch

girkassen er org med shortshift., men følger med en ekstra.

org diff med mystisk lyd.

org. understell, men medfølger tuv godkjent senk med dempere.

motor går godt. ca 0,7 bar med 10bar i komp. målt til ca 150hk ved 4300rpm på hjulene med gtech pro. og 0-100 på under 7 sek.

leveres med smalbandslambdamåler, men er mappet med bredbåndslambda.

eu ok til juni 2011

ser shabby ut, men org, og vekker ikke oppmerksomhet før man tråkker på gassen.

man bør like å skru for å ha en slik bil.

noen som har interesse av en slik bil? så kom med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjene ha noen skammbud før jeg kommer med noen bilder jeg ass...

m tre

men uanset.. hva vil dere se denne bilen er for en optimistisk dustte 18 åring, eller en annen gnom somger en morro vinterbil for å lære seg å respekten av å slædde på vinterføre :P

alle duste feilene? eller de fantastiske få tekniske ingeniør løsningene av bilen?

dustebilen er i ferd med å få sveiset og sparklet igjen antenne hull oog dustete b,w merker og spoiler nå, sp er ikke mye å runke etter for æøyeblikket... send sms med hva du vil ha biilde til på 95969797, så kan jeg ta et par bilder og sende.

føler vel at

Makan til anonnse :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fyren bare er ærlig, og det står jo nok info om bilen. Og det virker ikke som en bil som er verdt å se på slik han forklarer det selv om bilder alltid er greit.. langt bedre enn de fleste annonser.

Kansje en bil til 5-10 tusen, som jeg ville betraktet som ett skambud for en bmw med turbo som fungerer .. :D

Lykke til med salget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojjojjojj.. den siste derbør dere se på klokkeslettet på :P lagt inn kl. 6 dagen etter torsdagsfylla :P

kan legge ut noen bilder, men den er ikke spesielt pen å se på.

0,0 feil på eu så bilen er i ok stand bortsett fra ulyd i diffen, og lmm kan sikkert finjustereslitt videre.

hva er en 320 med nyoverhalt motor verdt da?

tenkte rundt 10 15 lapper jeg.

burde være en grei vinterbil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...