Kriz85 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Jeg må bytte hjullager venstre bak på min E36 da dette er gåent. Slark i dekk ut og inn samt ulyd når jeg kjører. Er dette mye arbeid? Jeg har trommelbrems bak. Har nytt lager, har skrudd litt men aldri byttet hjullager. Burde jeg få hjelp av noen som kan faget eller er greit og bytte på disse modellene? Mvh Kristian
Breitling Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Hvis du aldri har gjort det før kan det være greit å hvertfall ha med seg noen som vet hva som skal gjøres, slik at du ikke blir sittende i timesvis å fundere på mulige "problemstillinger". Sparer deg for mye tid og bannskap Lykke til
Kriz85 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Ok. Takk for respons. Har hørt det skal være en h............ jobb! :S Når det er trommelbrems. Men mulig det ikke er så ille. Derfor jeg lurte.
Superbeetle Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Er akkurat samme jobben som om det skulle vært skiver 1) av med trommelen 2) av med spindel/nav 3) av med drivaksel 4) Fjern segerring og bank ut lageret fra baksiden 5) Bank inn nytt lager, tut og kjør! Det er ikke noen komplisert jobb, men punkt 2 og 3 kan sitte j%="$ fast..
Kriz85 Skrevet November 13, 2009 Forfatter Skrevet November 13, 2009 Er ikke værre nei.. Da skal tilogmed jeg klare det trur jeg. Hehe.. Takk for beskrivelse. Blir enklere da. Slipper og tenke så mye.
Kriz85 Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Må man ikke presse lageret inn med presse? Trodde ikke det var bra og slå det inn. Kan gå skeivt og bli ødelagt,,
Kai-P. Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Vil anbefale å dra til et verksted og få fikset det, det burde ikke koste mer enn en verkstedtime. Presse er absolutt å anbefale til denne jobben, da får du det i orden med en gang.
Rodeglæppen Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 på min så slo jeg deet bare inn med en stor pipe. gikk fint som rakkern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå